Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wv

Hulp van de belastingdienst

Vier keer gebeld met de belastingtelefoon; 4 keer een ander antwoord; 4 keer een onjuist antwoord. vervolgens een afspraak gemaakt op één van de kantoren. eerste medewerkster: wist niet eens wat loonheffingskorting was en het bedrag kwam haar ook niet bekend voor; medewerkster twee kwam ook niet verder en tuurde alleen maar op het scherm en riep (telefonisch) de hulp in van een derde medewerkster; de telefoon werd mij gegeven om met haar te praten. nimmer dergelijke onzinnige vragen gehoord. maar het vervelendste is nu: ik heb nog geen antwoord; wat moet ik nu doen om op een simpele vraag antwoord te krijgennaar