Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Maggie136 - 27-03-2024 15:32:47
Huishouden & Energie

Kosten vraag aan de klantenservice van Eneco


op 26 november contact gehad met de chatbox. dat leverde geen bevredigende uitkomst op mijn vraag op, dus was ik genoodzaakt met een medewerker contact op te nemen. eneco gebeld op mij bekend nummer. moest nieuw nummer bellen, kosten 120 eurocent per minuut


na wachttijd dame aan de telefoon die mij doorverbond met eneco. wachttijd. aardige jongeman aan de telefoon, mijn vraag verteld. die moest e.e.a. uitzoeken.  wachttijd 5 minuten. na overleg moest er weer iets nagevraagd worden. wachttijd 4 minuten.  tijdens ons gesprek daarna werd door mijn provider de verbinding verbroken.  ik was 20 euro over mijn beltegoed heen gegaan !! kosten van een vraag stellen aan eneco klantenservice €20,00 .


de medewerker heeft mij daarna netjes teruggebeld. heeft iemand dezelfde ervaring ?


dit is niet normaal toch ?