Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ladylove40
ladylove40 - 02-04-2024 18:34:29
Huishouden & Energie

Contact

Ik heb in op 23-11-2023 een boxspring gekocht aan de waldeck pyrmonthkade in den haag bij auping. ik heb op voorhand vertelt dat ik reuma heb, en dus een goed matras moet hebben. ik kwam op dit boxspring uit van in totaal € 5.520,00

op 18 februari, later dan gepland wordt dit bed gebracht, en in elkaar gezet. na een paar dagen verga ik van de rugpijn, en na 1 week ben ik er klaar mee, en ga ik terug naar de winkel. ik moet meer medicatie slikken, en heb nu meer pijn dan dat ik ooit gehad heb, en ik ben chronisch pijnpatient. toen werd mij door edina te verstaan gegeven, dat ik pas na 4 weken kan zeggen of 'n matras goed ligt. dit heb ik nog nooit meegemaakt, en heb spijt als haren op mijn hoofd, dat ik een bed bij 'koninklijk' auping heb gekocht. nachten slaap ik niet, en weet niet meer hoe ik moet liggen van de pijn. op 18 maart ga ik terug, en zeg dat ik de zooi terug wil geven, wat een drama. de matrassen wijken, en ik moet 't maar opmaken als 1 groot matras, en krijg hoeslaken & molton mee.

dit zoek en wil ik niet. ik wil van mijn pijn af, en een ander matras. toen smeerde ze mij een 300 euro duurder matras aan, en ik moest maar klittenband kopen om onder het matras te doen, opdat het matras niet verschoof. ik was hier zo klaar mee, dat ik dinsdag met mijn zoon ben teruggegaan, en mijn beklag deed, dat ik voor 5500 euro toch wel een matras mag krijgen die goed ligt. deze meneer vertelde mij dat ik 'm mocht omruilen voor dezelfde prijsklasse, en dat hij zijn best ging doen, om dit nieuwe matras zo snel mogelijk te laten bezorgen. op woensdag 20 maart ben ik terug naar de winkel gegaan, nadat ik auping had gebeld en met [naam medewerker] had gesproken, en hij vertelde dat ik in dezelfde prijsklasse een matras kon ruilen. oh maar het nieuwe was al in de maak. en oh, er was toevallig een zachter matras over, dus dat moest snel geregeld kunnen worden. mij werd toegezegd dat op 23 maart het matras zou worden bezorgd. ik zit klaar om 8.30 en luister mijn voicemail af, dat ze het matras niet kunnen vinden, dit zou 5 april worden bezorgd. vandaag word ik gebeld, dat ze het matras nog altijd niet hebben. ik ben hier letterlijk doodziek van, er is niets service, er zijn alleen maar leugens, en geen inlevingsvermogen voor iemand met reuma. ik wil dit bed dolgraag teruggeven en mijn geld terug. en als dit niet kan. zo snel mogelijk een goed matras. kunnen jullie mij hier alsjeblieft mee helpen?

[edit redactie: enkele namen verwijderd]