Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

chrisssj3
chrisssj3 - 10-04-2024 20:34:58
Computers & Telefonie

Fabrikant weigerd omruiling onder garantie

ik ben al meer dan een half jaar bezig mijn monitor om te ruilen die een cluster dode pixels bevat, welke ik vrijwel direct na onvangst als defect heb aangemeld. er werd mij binnen 2 weken een nieuwe beloofd en dat ze omgewisseld zouden worden. nu meer dan een half jaar verder is er niks gebeurd.


https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/absoluut-schandelijke-klantenservice-garantie-afhandeling-van/td-p/9188026


 


nu heb ik voor t eerst email contact gehad met de escalatie afdeling van samsung dit zeggen ze


 






"ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. hierbij wil ik u informeren dat we uw dossier in behandeling hebben genomen. tijdens ons onderzoek hebben we geconstateerd dat er onlangs zich systematische problemen hebben voorgedaan met de aanvraag van de omruiling. om een snelle en passende oplossing te bieden, hebben we besloten dat het beste is dat u het product retourneert en vervolgens de bestelling opnieuw plaatst tegen dezelfde prijs. ik begrijp dat de afhandeling van dit dossier langer duurt dan verwacht, maar dit komt omdat we hebben gewacht op beschikbare voorraad. aangezien dit geen reparatie- of technische klacht betreft, kunnen we het product niet direct via een omruilprocedure afhandelen. onze excuses voor het ongemak dat dit met zich heeft meegebracht. we streven ernaar om uw ervaring met samsung zo probleemloos mogelijk te maken en zullen er alles aan doen om deze kwestie correct af te handelen. als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, staan we altijd klaar om te helpen. aarzel niet om contact met ons op te nemen."





dit klopt niet... want een cluster dode pixels is precies wel een reparatie/technische klacht...
heb al meer dan 20x gebeld over een half jaar lang niks lijkt te helpen. enige tips wat ik kan doen?