Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nanada - 18-04-2024 12:32:20
Winkels & Webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. volgens de website is de tas waterdicht.

dat was ie niet. ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus niet te doen. het ene lullige voorstel na het andere.

ik heb op de website gezien dat ze na mijn klacht de omschrijving van de rugzak hebben aan gepast. dus ze begrijpen op een bepaalde manier wel dat er iets niet goed is.

heb ik recht op geld terug?

ze willen de rugzak opsturen naar de fabrikant . en dan de fabrikant....wat......ik wil die tas niet eer en ik wil ook geen vervanger want die tas heeft wel meer probelemen en ik wil gewoon geld terug en iets nieuws kopen. hoe moeilijk kan t zijn? ik wil niet weken wachten op een fabrikant.

ze zeggen dat ik geen geld terug krijg omdat ik pas klaagde na 6 weken, tja toen was pas de regenbui en toen pas mekrte ik dat de tas niet waterdicht is.
en `ze zeggen dat ik geen recten heb omdat het nu 6 maanden later is. tja ik was op reis.