Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Va
Vandamenel - 29-04-2024 13:31:08
Winkels & Webshops

ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

in december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.

het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. na talloze mailtjes en belletjes weigert ici paris mij te helpen. ook na het aanleveren van het verzendbewijsje en contact met het postpunt. zij vinden dat ik dit zelf maar moet uitzoeken met postnl.

postnl geeft aan dat ik geen klant van hun ben, dat is ici paris. zij kopen de retour labels in, daar heb ik niet voor betaald. ici paris moet dus contact opnemen met postnl, maar weigeren dit. 



we zijn inmiddels 5 maanden verder en ik heb nogsteeds mijn terugbetaling van bijna 250 euro niet gehad. dit gaat voor mij om best veel geld en ik weet ook echt niet meer wat ik hier nog aan kan doen. beide partijen gooien de deur voor mijn neus dicht. 



heeft iemand een idee?