Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
schaapjes - 13-05-2005 15:03:20
Computers & Telefonie

verbinding telefoon scarlet

vanaf vrijdag 6 mei zitten wij zonder vaste telefoon verbinding, de lijn is dus dood.om scarlet te bellen met een mobiele telefoon gaat mij te veel kosten, daar er wachttijden zijn van 15 tot 30 min. op de side van scarlet, bij werkzaamheden staat dat er geen werkzaamheden worden uitgevoerd door scarlet. mijn oom heeft ook geen verbinding en als ik een mail naar hun stuur dan krijg ik als antwoord, dat er zo spoedig mogelijk mijn vraag beantwoord zal gaan worden.dit is dus ook al 3 dagen terug.


weet iemand wat daar aan de hand is en hoe lang wij nog moeten wachten dat we weer een verbinding krijgen daar wij van scarlet uit niets vernemen??