Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

qu
quixote - 27-07-2005 16:44:52
Geldzaken & Recht

Afhandeling door Geschillencommissie Consumentenzaken

enige tijd geleden heb ik een geschil voorgelegd aan de geschillencommissie consumentenzaken telefonie in den haag.


na mijn verhaal over een geschil met kpn bij de genoemde geschillencommissie te hebben neergelegd te hebben en kpn met haar verhaal kwam, kreeg ik een schrijven van het secretariaat van de commissie dat ik niet meer inhoudelijk kon reageren op het verhaal van kpn.


echter in de uitspraak is vermeld dat mijn geschil niet in behandeling is genomen, omdat ik niet op het verhaal van de wederpartij had gereageerd. op de zitting zelf kon ik door ziekte niet verschijnen.


het gevolg van dit alles is dat ik met een rekening naar kpn blijf zitten, waarvan ik van mening ben dat het hun schuld is dat deze is ontstaan. zij hebben dit gedeeltelijk ook moeten toegeven.


een schrijven naar het bestuur van genoemde geschillencommissie werd afgedaan met een onduidelijk schrijven om er onderuit te komen!


waar kan ik mijn klacht over dit alles neerleggen, of wie heeft advies!