Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sandraj - 01-08-2005 15:15:31
Huishouden & Energie

vliegenspul waar geen vlieg van dood valt

om 17-6 j.l. heb ik vliegenspul gekocht voor € 52.50 (potje van 250 ml). na het volgens de gebruiksaanwijzing te hebben aangemaakt, bleek er nog geen vlieg van dood te vallen! we waren uit gegaan van de lichtste dosering, dus deze verhoogd, nogmaals gespoten, zelfde resultaat. ik heb toen contact gezocht met de leverancier, die verzocht de dosering nogmaals te verhogen, dit ook weer gedaan, resultaat; 0 dode vliegen!. weer de telefoon in, nu kreeg ik het nummer van de leverancier, deze verzocht mij het toch nogmaals te proberen, met duizende uitvluchten dat het vooral niet aan het produkt lag, wij spoten verkeerd, het produkt was bevroren geweest (het heeft niet gevroren na 17 juni maar vooruit)


het spul is volgens de gebruiksaanwijzing opgebracht, geschud, dosering en met een hogedrukspuitje wat we ook nieuw hebben aangeschaft (ivm eventuele vermenging met ander vergif waardoor het spul niet zou werken)


resultaat, wazige ramen, een enkele dooie vlieg en een leeg potje.


kan iemand mij nu vertellen wat ik hieraan moet doen, want iedereen wijst maar naar iedereen, en ik zit met een huis vol vliegen en de bijbehorende vliegenstront overal (en 52.50 euro lichter)