Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Contentino
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 4, 2023 om 15:13Vervelende bromtoon CV-ketel onderburen. Ervaringen of advies?Ik heb sinds kort ook een cv ketel van Intergas en deze maakt inderdaad een flink portie lawaai en een hoge irritante pieptoon.
Gelukkig staat hij in de bijkeuken en hebben we er weinig last van.
Hiervoor hadden we een ketel van Bosch , perfect en zonder herrie, deze is 23 jaar meegegaan.
De Intergas doet wat hij doen moet ook al is het keuze menu van de bediening een regelrechte ramp. -
Mar 28, 2023 om 12:27Vaste telefoon zonder internetNa jarenlang Ziggo terreur ben ik overgestapt naar KPN bellen en internet.
Wat een verademing voor een schappelijke prijs van 54 euro.
Dááááág Ziggo !. -
Feb 18, 2022 om 18:28Hidde Dirks KatSinds kort ontdekt, misschien wat laat, dat Bol.com tegenwoordig ontzettend duur begint te worden.
Misschien denken ze een machtspositie te hebben omdat ze een groot assortiment hebben.
Helaas us dat grote assortiment NIET van Bol.com , maar van de wederverkopers.
Betalen mag je dan bij Bol.com, maar als er iets mis gaat moet je het maar bij die wederverkoper uit zien te zoeken. -
Jan 21, 2022 om 14:47Reclame codeIk ben zelf ook slechtziend met een rest visus van 10% (albino) en heb het een keer geprobeerd of ik met de smartphone overweg kon.
Gewapend met een sterke bril en leesloep heb ik een poging gewaagd maar geef mij maar gewoon mijn pc-tje met 3 grote schermen van 27 inch.
Gezien mijn afstand naar het scherm, 30-35 cm, is juist de 27 inch versie het best haalbare.
Het is uiteraard vermoeiend maar na elk uur even pauzeren is dan best vol te houden.
Muziek video,s bekijk ik op een 85 inch scherm en dat is een ontspanning. -
Oct 30, 2021 om 19:37Buurman gooit poep in te tuin, wat te doen?Typisch weer het geijkte verhaal van " mijn katten doen dat niet " , het is altijd de kat van een ander .
Ik ben verplicht om de poep van mijn hond op te ruimen en ook al zou ik dat niet verplicht zijn dan zou ik het ten alle tijden toch doen.
Maar ja, de meeste katten bezitters willen wel de lusten maar niet de " lasten ", die zijn voor de buren!. -
Sep 15, 2021 om 18:03Alleen met een praxis plus app krijg ik korting. Ik vraag me af of dat mag.[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]
-
Jul 23, 2021 om 16:08HuisdierGewoon een hond halen bij een goede fokker/fokster.
Zelf heb ik altijd poedels , inmiddels de 5e en nog nooit een probleemhond gehad.
Mijn vorige poedel is 18 jaar en 4 maanden geworden.
En de poedel staat er om bekend dat deze intelligent en leerzaam is , als je hem tenminste goed opvoedt.
Oké , je betaalt wat meer en daar krijg je héél veel voor terug. -
May 28, 2021 om 18:25Ondeugdelijk toetsenbord Apple MacBook ProMOF,
apple is niet meer wat het ooit was ... ze proberen op allerlei manieren geld uit de zakken van consumenten te kloppen. In dit geval komen ze van die partij slechte toetsenborden af.
........................................................
Ik ken Apple niet anders dan een bekakte firma waar je de hoofdprijs betaalt voor een produkt zonder enige meerwaarde.
Maar ja , dat logo geeft je natuurlijk wel een status en daar gaat het bij vele om.
Ik doe veel aan video en foto bewerking en had daar destijds , op aanraden van een vakman , een Apple pc voor aangeschaft.
Nu , heb ik een Windows pc en die doet gewoon wat hij doen moet in mijn geval.
Was toen destijds ook niet goedkoop , maar wel veel minder als de apple meut. -
Apr 14, 2021 om 18:18KlantenservicePraxis en klantenservice?, wat is dat?.
Service bij Praxis is meestal ver te zoeken en als het even kan proberen ze je bij de kassa ook nog een oor aan te naaien aangezien de kassabon heel vaak niet klopt in het voordeel van Praxis uiteraard.
Zelf ben ik dit eens bij gaan houden en kwam tot de schrikbarende conclusie dat de kassabon in 6 van de 10 keer NIET klopte en uiteraard in het voordeel van Praxis.
Veel mensen controleren de kassabon helaas niet en daar zal de Praxis best blij mee zijn.
Het is dat ze een ruim assortiment hebben wat de firma nog enigzins aantrekkelijk maakt. -
Feb 5, 2021 om 20:45Ziggo pakket - Fout in het systeemMaanden lang problemen met Ziggo gehad waarbij regelmatig het modem in herstart ging en wij weer 15 min. zonder internet zaten en dit soms wel 10 keer per dag.
Regelmatig kontakt gehad met de klanten service en dan kreeg je weer het vaste vragen protocool van een medewerker wat totaal nooit tot een oplossing kwam.
Ik vraag mij af wat voor instructie,s deze mensen krijgen om de klant zolang mogelijk aan het lijntje te houden tot vervelends toe.
Tussendoor ook nog een monteur geweest die het probleem ging oplossen, niet dus!.
Momenteel sinds een maand géén problemen meer, maar ik ga nog niet te hard juichen gezien de slechte ervaringen met deze firma.