Johan.Christiaan
door Johan.Christiaan Feb 4, 2021 om 17:53
Computers & telefonie

Ziggo pakket - Fout in het systeem

Hi,


 


Ik heb al meer dan twee weken geen internet, televisie of gebruik kunnen maken van mijn Ziggo pakket.


Ik hoop dat iemand ervaring heeft met onderstaande probleem en mijn verder kan helpen, of mijn in de richting kan sturen wat te doen


 


Op de 20ste van Januari ben ik tijdelijk geblokkeerd geweest. We hebben toen contact opgenomen met Ziggo. Ziggo heeft toen gemeld dat de het probleem de blokkade binnen 24 uur zouden worden verholpen. En dat ik na 24 uur weer kon gebruiken van mijn zingt pakket.


 


Na 24 uur hebben wij gebeld omdat wij nog steeds gebruiken konden maken van ons Ziggo pakket. De blokkade was nog niet uit het systeem en wij moesten nog even geduld hebben. Geduld hebben is sowieso al moeilijk in deze tijd en maar geen telvisie en of internet is al weer een anders verhaal aangezien we allemaal thuis moeten blijven.


 


Uiteindelijk was de blokkade eraf maar we hadden nog steeds geen televisie of gebruik kunnen maken van mijn Ziggo pakket.


Dit keer wat er fout in een systeem over iets anders, dit noemde zei een switch. Dit zou moeten worden verholpen binnen 24 uur. 


Opnieuw gebeld met Ziggo en opnieuw moesten wij een geduld hebben.


 


Vanaf de bovenste datum hebben wij elke dag gebeld en elke dag de vraag gesteld wat er aan de hand is en wanneer dit worden verholpen. Geen een medewerkers geeft een duidelijk antwoord dan alleen u moet geduld hebben. Er zijn al meerdere e-mail gestuurd en of cases op gemaakt naar verschillende afdelingen zoals de administratie, de technische afdeling en er zijn zelfs mails en cases verstuurd naar India aangezien daar de afdeling ziet die dit moet oplossen.


 


Daarbij komt er geen manager/leidinggevende aan de lijn die ons verder kan helpen met het probleem. Want de manager/leidinggevende komen niet aan de lijn omdat ze dit niet willen. Dan vraag ik me dan echt af wat een manager/leidinggevende dan aan het doen. Deze persoon stuurt niet zijn personeel aan of stuurt hun de juiste richting in.


 


Op dit moment zijn wij nu 2 weken verder en hebben nog steeds hetzelfde probleem. Wij worden van de ene kant naar de andere kant gestuurd en het probleem word niet opgelost, Wij krijgen alleen te horen dat het 24 uur of 48 uur of drie dagen en of zelfs drie dagen kan duren. Totaal geen communicatie van Ziggo en beloftes en of de juiste informatie door geven word ook niet gedaan.


 


Heeft iemand ervaring met bovenste probleem of kan ons in de juiste richting sturen? klachten zijn al in gediend maar daar word ook niks aan gedaan


 


met vriendelijke groet,


 


Johan

4458 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2021 om 18:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens mij heeft Ziggo een forum en men schijnt via hen vlugger geholpen te worden bij een probleem.

rj
door rjw - Feb 4, 2021 om 18:14
3280 Antwoorden / 5 Vragen
3

"Daarbij komt er geen manager/leidinggevende aan de lijn die ons verder kan helpen met het probleem. Want de manager/leidinggevende komen niet aan de lijn omdat ze dit niet willen. Dan vraag ik me dan echt af wat een manager/leidinggevende dan aan het doen. Deze persoon stuurt niet zijn personeel aan of stuurt hun de juiste richting in."

Je hebt een verkeerd beeld van een manager/leidinggevende. De mensen die inhoudelijk met de materie bezig zijn zitten in het call center (eerstelijns support) en die sturen zaken die ze niet kunnen oplossen naar tweedelijns support (en die eventueel naar derdelijns support, meestal de leveranciers van de apparatuur). 

De manager/leidinggevende houdt zich o.a. bezig met de planning (zodat er voldoende mensen zijn voor het werk), KPI's en budgetten. Maar die persoon is echt geen vakspecialist. Moet je ook helemaal niet willen dat je mensen die inhoudelijk iets weten teamleider of leidinggevende te maken. Dat is gewoon heel ander soort werk.

Donuts
door Donuts - Feb 4, 2021 om 18:19
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

U kunt een topic openen op https://community.ziggo.nl , maar of het zal helpen, betwijfel ik. Ziggo heeft namelijk al weken (misschien inmiddels al maanden) technische problemen in bepaalde systemen. Er staan op dat forum ook al de nodige overeenkomstige klachten. Enige wat er te lezen valt, is dat er hard aan wordt gewerkt de systeem problemen op te lossen.

Ben Kuijpers
door Ben Kuijpers - Feb 5, 2021 om 11:47
4 Antwoorden / Vragen
0

Beste Johan,

Om deze reden ben ik bij ziggo weggegaan, heb nu KPN was eerst Telfort zeer tevrden over, service van Ziggo staat op een laag pitje.
Als er een storing is krijg ik bercht via de telefoon bij KPN.
Succes
Ben Kuijpers

justmeagain
door justmeagain Feb 5, 2021 om 21:06
623 Antwoorden / 8 Vragen

Dan moet de telefoon het wel doen. Ik ben net als mijn zus na tig jaren weggerend bij de KPN. Arrogant bedrijf en zeker geen kundige telefonische assistentie. 
Ik neem nu zelfs dekage upload van de kabel voor lief. Kon glasvezel was een drama.

Co
door Contentino - Feb 5, 2021 om 20:45
16 Antwoorden / Vragen
0

Maanden lang problemen met Ziggo gehad waarbij regelmatig het modem in herstart ging en wij weer 15 min. zonder internet zaten en dit soms wel 10 keer per dag.
Regelmatig kontakt gehad met de klanten service en dan kreeg je weer het vaste vragen protocool van een medewerker wat totaal nooit tot een oplossing kwam.
Ik vraag mij af wat voor instructie,s deze mensen krijgen om de klant zolang mogelijk aan het lijntje te houden tot vervelends toe.
Tussendoor ook nog een monteur geweest die het probleem ging oplossen, niet dus!.
Momenteel sinds een maand géén problemen meer, maar ik ga nog niet te hard juichen gezien de slechte ervaringen met deze firma.

S.
door S.Mets - Feb 5, 2021 om 23:52
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ziggo, zelfde nare ervaring meegemaakt. Geen internet, tv en geen vaste telefoon meer.  Elke dag bellen, steeds de vraag om de boel opnieuw te resetten, als ik op mijn werk was, "sorry mevrouw, dan kunt u nu niet resetten, we kunnen u dus niet helpen" ("Maar resetten hélpt niet!!") mij werd aangeraden dan maar een dongel te kopen, omdat ik midden in een verkiezingsperiode de spin in het web was, horende doof, ziende blind. Dreigen en vragen om de manager hielp niet, de verbinding werd zelfs verbroken. Na 3 weken kwam er eindelijk een monteur, "Oh ik zie het al, u heeft blikseminslag gehad, even een nieuwe modem plaatsen en klaar" Maar, hoe kan het dat ik in al die tijd niet was geholpen?? Omdat de monteur op vakantie was, en dit zijn regio was. Voor mij nooit geen Ziggo meer! Zelfs de niet werkende dongel werd niet vergoed en de geleden schade, betaald abonnementsgeld,  werd niet vergoed.

re
door red1 - Feb 6, 2021 om 10:13
329 Antwoorden / 1 Vragen
0

LOL ja dat ziggo ....ik schiet atijd in de lach bij de naam ZIGGO. Het is al jaren ellende daar . Maar idereen denkt dat ZIGGO zalig makend is

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer