Antwoorden gegeven door: Webcare Rabobank
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 25, 2023 om 10:10Rabobankieren app sinds kort niet meer te installeren op versies ouder dan Android versie 10 terwijl de app, indien al geïnstalleerd, nog steeds werkt op bijvoorbeeld versie 8Hoi Robbie,
Om onze Bankieren App te kunnen gebruiken heb je minimaal Android 8.0 of hoger nodig. De reden dat er een minimale eis geldt, is veiligheid. Voor lagere Android versies worden geen beveiligingsupdates meer uitgebracht, dus op die toestellen vinden wij het niet veilig om nog de Bankieren App aan te bieden.
Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik het graag.
^Tom
Team Webcare - Rabobank Nederland -
Jul 24, 2023 om 10:58Waarom bemoeit de RABOBANK zich met mijn privestortingen
Goedemorgen,
Als bank zijn we poortwachter van het financiële systeem en zijn we verplicht onderzoek te doen als we afwijkende geldstromen zien op iemand rekening.
Dit doen we vanuit de Wet WFT: Wet op het Financieel Toezicht.
Om die reden ben je dan ook gebeld om navraag te doen naar de herkomst van de contante storting.
Met vriendelijke groet,
^Liesbeth
Team Wecare - Rabobank Nederland
-
Jul 18, 2023 om 09:10Rabobank cookies
Goedemorgen Mark,
Het is goed dat je jouw zorgen hierover uit. Ik zie dat jouw vraag eigenlijk al is beantwoord door mede-forumgebruikers, bedankt daarvoor.
De reden dat je voor de Bankieren App cookies moet accepteren is voor een goede werking van de app. Maar daarnaast sluit hij ook goed aan op jouw specifieke situatie. Je kan zelf kiezen in welke mate je cookies accepteert. Mocht je nog vragen hebben dan lees ik het graag.
^Tom
Team Webcare - Rabobank Nederland -
May 19, 2023 om 12:01En of rekening rabo
Goedemiddag,
Om jou als rekeninghouder toe te voegen aan de rekening van je partner, is het nodig om samen naar een van onze kantoren te gaan.
Ik adviseer om te bellen met 088-7226600 zodat je een afspraak kunt maken.
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Team Webcare
-
Apr 13, 2023 om 11:36Bankafschriften Rabobank
Beste mevrouw, meneer,
Goed dat je al contact met ons hebt opgenomen om de afschriften op te vragen!
Maar helaas klopt het antwoord dat je van mijn collega hebt gekregen. We kunnen geen afschriften ouder dan 8 jaar verstrekken omdat wij deze niet bewaard hebben.
We houden ons hiermee aan de wettelijke bewaartermijn.
Sterkte met het verlies en met alle zaken die nog op je afkomen.
Peet
Team Webcare - Rabobank Nederland
-
Feb 9, 2023 om 09:45Ectra onkasten bij geldopname in het buitenland RABO bankBeste Jan,
Je hebt meerdere reactie ontvangen over de opname in het buitenland. Ik weet niet of dat alles inmiddels duidelijk is voor je?
Op onze site kan je de informatie hierover lezen: https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betaalpas/betaalpas-gebruiken-buitenland
Wanneer dit niet voldoende duidelijk is voor je, lees ik het graag. Of je kan contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 722 66 00. We zijn bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur.
^Lindsy
Team Webcare - Rabobank Nederland
^
-
Sep 9, 2022 om 10:11Smart pin van de rabobank
Hi!
Wat spijtig om te lezen dat je geen fijne ervaringen hebt met de Smartpin!
Uit je verhaal begrijp ik dat je meerdere keren contact hebt gehad maar dat hier geen oplossing uit is gekomen en dat er op je klacht niet gereageerd is?
Kun je aangeven met welke helpdesk je contact hebt gehad en waar je de klacht hebt ingediend?
We willen dit graag voor/met je oplossen!
Petra
Team Webcare - Rabobank Nederland
-
Nov 11, 2021 om 11:30Kosten voor "verwerking"200- en 500 biljetten door RABO bank
Goedemorgen,
Aan het gebruik van grote sommen contant geld en met name grote coupures (biljetten van € 200 en € 500) zijn risico’s verbonden zoals witwassen en andere criminele activiteiten. Als bank werken wij er hard aan om te voorkomen dat u en wij hierbij worden betrokken. De ondernemer kan hier aan bijdragen door grote bedragen en/of grote coupures, zoveel mogelijk digitaal te ontvangen. Als klanten toch grote coupures bij ons afstorten zijn wij vaak wettelijk verplicht onderzoek te doen naar het gebruik en de herkomst van de biljetten. Aangezien dit hoge kosten met zich meebrengt, verhogen we de tarieven van het afstorten van grote coupures.
^Marco
-
Dec 29, 2020 om 09:18Waarom kan ik nergens meer geld pinnen in ons dorp. Rutte heeft alles gesloten
Wanneer je opzoek bent naar de mogelijkheden om een opname te doen in jouw omgeving, kan je hiervoor kijken op www.geldmaat.nl
Op deze site kan je zoeken via de locatiewijzer naar de automaten en openingstijden van alle geld- en stortautomaten.
Op die manier fiets je niet voor niets op en neer.
Lindsy
Team Webcare- Rabobank Nederlandbcare -Rabobank Nederland
-
Sep 18, 2020 om 09:26Is er nog een commissie gevormd voor dat pfhissing probleemHi Cees,
Vervelend om te lezen dat je slachtoffer bent geworden van phishing. Kan jij mij uitleggen wat er precies is gebeurd?
Je geeft aan dat je de politie hierover hebt geinformeerd. Kan ik hieruit opmaken dat je aangifte hebt gedaan?
Verder geef je aan dat wij niets vergoeden. Heb je hier contact met ons over gehad? Hebben mijn collega's jou dan ook uitgelegd waarom er niets vergoed wordt?
Ik lees graag jouw reactie terug.
Dylan
Team Webcare - Rabobank Nederland