Antwoorden gegeven door: adrie2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 28, 2018 om 13:59Parkeerzone: Denkbeeldige grens?Jammer voor de winkeliers, maar plaatsen waar niet duidelijk is waar- hoe voor parkeren betaald moet worden, vermijd ik.
-
Jan 24, 2018 om 12:24ING schaft TAN code af.Hoe moeten mensen zonder GSM betalen?Als ING niet met een klantvriendelijke oplossing komt dan zijn ze mij na 55 jaar als klant kwijt en stap ik over naar een andere bank. Ik weiger om een smartfoon aan te schaffen en om mobiel te bankieren.
-
Dec 3, 2010 om 15:008% GEKORT WORDEN OP DE AOW TOESLAG?"[...] De PVV ontziet de burger, maar snijdt in de overheid. Dat staat in ons verkiezingsprogramma ‘De Agenda van Hoop en Optimisme’. [...] Wij leggen de rekening niet bij de burger. [...] geen verhoging van het eigen risico in de zorg en de AOWleeftijd blijft op 65 jaar.[...]De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Wij kiezen voor een veilig en sociaal Nederland. Voor een financieel-economisch robuust Nederland en voor een goede zorg voor onze ouderen.[...]En vooral: de AOW blijft op 65 jaar, geen dag later [...] De Partij voor de Vrijheid vecht keihard voor behoud van de AOW op 65 jaar. Voor de PVV is de handhaving van deze oudedagsvoorziening het enige breekpunt bij de formatie van een kabinet [...]"
Om te weten wat ze bij PVV werkelijk willen moet ze niet luisteren naar wat ze zeggen, maar kijken naar wat ze doen .....[stemgedrag in de 2e kamer]! -
Jan 9, 2006 om 13:22Wie heeft er ook problemen met het ontvangen van NS-mailings
NS heeft na mijn vijftien telefoontjes brieven en faxen (gedurende de laatste twee jaar) nu gereageerd met een korte standaardbrief van slechts ??n zin (die bovendien inhoudelijk bezijden de waarheid is.) Ik voelde me door die klantonvriendelijke houding bijzonder gegriefd, dus:
er reste mij niets anders dan mijn voordeelurenkaart per eerstvolgende vervaldag op te zeggen.
(Later, als ik het gevoel heb dat ze hun zaakjes orde hebben kan ik me weer aanmelden.)
Het is toch niet te geloven: Het enige wat ik hen vraag te doen is een vinkje in hun klantenbestand weg te halen, maar daartoe zijn ze kennelijk niet in staat!
Logisch, als ze d?t al niet klaarspelen, zullen ze er ook nooit in slagen om hun treinen op tijd te laten rijden.
Met NS-klantenservice is niet op een normale wijze te communiceren
-
Dec 23, 2005 om 13:11NaaktslakkenIk vind de naaktslak een zegen. Ik pak ze op en doe ze in de groencontainer. Het resultaat is dat ze de wanden van de container schoon eten. Daardoor heb ik in de zomer veel minder last van stank.
-
Dec 19, 2005 om 15:26Wie heeft er ook problemen met het ontvangen van NS-mailings
Bedankt voor het antwoord.
Erger is dat ik ook niet zonder extra reclameren mijn vrij-reizenbiljetten (60+) ontvang. Dat duurde dit jaar zo lang dat ik die pas ontving nadat de geldigheid van het eerste biljet was verlopen.
Die mogelijkheid om mijn kaart in te trekken en me opnieuw aan te melden heb ik in een eerder gevoerd telefoongespek eens genoemd, maar men bezwoer mij dat dat niet nodig was.
Het is bij NS kennelijk erg moeilijk om een simpele correctie in hun adressenbestand uit te voeren. Na veertien keer soebatten ben ik het goed zat.
-
Sep 12, 2005 om 17:24naaktslakkenPak ze op en doe ze in de container bij het groenafval. Ze "eten" je hele container schoon.