Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: agneske
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 13, 2020 om 11:17Wie heeft vooral audioproblemen met de iPhone XR?Heb sinds dec '19 een Apple iPhone XS, het viel me ook op dat men mij soms niet kon verstaan en toen ze mij belden ging het wel, heel vreemd,ga er nu aantekeningen van maken en het melden bij mijn verkoper T- mobile. Dit kon wel eens een groot Apple probleem zijn...
-
Sep 13, 2019 om 12:17Wat kan ik nog doen?Acht jaar geleden was ik bij mediamarkt voor een koffieapparaat(nespresso),was niet meer voorradig,alleen showmodel; ook goed,werd in originele doos verpakt,volle prijs betaald, kom thuis en zie dat er een dikke hardnekkige kalkrand in zit.
Ik teruggebracht,bon laten zien, mevrouw”u hebt dit geaccepteerd, er wordt niet teruggenomen”
Kom er nooit meer! Duidelijk wat voor bedrijf dit is....
Agneske -
Mar 14, 2019 om 16:28Telefonische terreurIk heb wel 10x dit nr. in mijn Iphone staan: +31.850185099, blijkt een internet spaartips callcentra te zijn.Ik heb netjes gevraagd mij er uit te gooien, oftewel ik heb"me bij "belmenietregister" aangesloten. NOU dat werkt dus ook voor geen meter. Telefoonterreur dus.
Samengevat:
eerst was het een anoniem nr.,gezegd dat ik NOOIT op anoniem antwoord,maar nu voor 1x wel om netjes te vragen om te stoppen.(internet spaartips geloof ik),
toen was het bovenstaand nr: +31.850185099 weer spaartips, dus wisten ze anoniem werkt niet, dan maar met nr.!Dat staat ondertussen volop in mijn Iphone.
Ik was het zat, ziedend zelfs, heb teruggebeld en gezegd dat ik RADAR ga vragen om mij -en vele anderen- van deze telefoonterreur af te helpen.
Anders maar via mijn rechtsbijstandsverzekering. DIT MOET ECHT STOPPEN. -
Jun 30, 2014 om 14:43auto dubbel verzekerd,geen geld terug[quote=mahadma schreef op maandag 30 jun 2014, 11:32]Dan lijkt mij een verklarend telefoontje richting "de boss" gerechtvaardigd. Heeft u dit al gedaan?
Mahadma:
Twee keer een lang gesprek met deze meneer, hij bleef volhouden dat Unive extra risico liep, dat was zijn argumentatie, hoe ik dat risico moest zien werd niet duidelijk, en het is me nu nog niet duidelijk. Ik heb hem niet kunnen overtuigen met mijn argumenten.
Zowel mijn zoon als ik (55 jaar!)rijden schadevrij, alles verzekerd bij Univé.
Ook mijn argument: "een verzekerde mag nooit dubbel verzekerd zijn" (volgens unive!) maar een verz.mij mag wel incasseren, terwijl de auto ergens anders verzekerd is. Met dit argument heb ik het telefoongesprek boos beëindigd. -
Jun 30, 2014 om 14:33auto dubbel verzekerd,geen geld terug[quote=mahadma schreef op maandag 30 jun 2014, 11:32]Dan lijkt mij een verklarend telefoontje richting "de boss" gerechtvaardigd. Heeft u dit al gedaan?
-
Jun 30, 2014 om 11:28auto dubbel verzekerd,geen geld terugMahadma: de auto was altijd bij Unive verzekerd (zoon) en is overgezet op mijn naam omdat ik de auto het meest ga gebruiken in Fr. Dus weer bij unive een gewone WA verzekering met groene kaart. Alleen was het maar nodig voor 7 dagen. Bij terugkomst in NL ben ik naar het Unive-kantoor gegaan: 1.mijn carte grise kaart (kentekenbewijs) 2.afmelding bij RDW (wegenbelasting!) en 3.copie polis verzekeringsmij Generali laten zien. Op dat bijkantoor vonden ze mijn verzoek om restitutie heel begrijpelijk.
Ik was dus erg verbaasd over dat telefoontje van de Unive-boss die me probeerde duidelijk te maken dat Unive extra risico heeft gelopen, ?????????? NEE IK loop risico, MOET DUBBEL VERZEKERING BETALEN!
Ron: zie bovenstaande. -
Aug 12, 2013 om 14:13Boete met fietsendrager tolweg[offtopic - redactie]
-
Jun 9, 2012 om 09:08opzegging bij Ziggo en toch door laten lopenHallo Kari_zara,
Ben eigenlijk benieuwd of je al een reactie hebt ontvangen van de consumentenbond of van Ziggo. Betreffende teruggave van je abonnementsgeld.
Heb een tijdje niets meer gehoord, je hebt het toch niet opgegeven?
Hoor graag van je, ik voel me aangesproken dat ik wel en jij niet(?) geld hebt terug ontvangen, met groet,
agneske -
May 2, 2012 om 17:44opzegging bij Ziggo en toch door laten lopenJa hoor, ik hoorde Ziggo al denken: dit mens moeten we de mond snoeren! Zag een foto in de Volkskrant van de CEO Dijkhuizen, hem heb ik een copie gestuurd, misschien gaf dat de doorslag?
Nooit accepteren kari_zara, dan maar via de consumentenbond.
Wat ongelooflijk stom van Ziggo, daar neemt toch niemand genoegen mee, de een wel geld terug storten en de ander niet!
Nu moeten we nog hopen dat bij een opzegging Ziggo vermeld, dat analoog door blijft lopen. Doen ze dat niet dan hoop ik dat iedereen blijft protesteren, want het is en blijft een rotstreek.
(ik had een 3in1 abonnement met onbeperkt bellen, kosten 63 euro per maand, nu bij T-mobile exact hetzelfde abonnement, maar nu 43 euro: scheelt 240 euro per jaar EN DAN OOK NOG SNELLER INTERNET!
Succes kari_zara!
-
Apr 18, 2012 om 08:33opzegging bij Ziggo en toch door laten lopenIn mijn situatie kwam Ziggo met een telefoontje: excuus en we storten de kosten van het analoge abonnement terug (3 maanden) Nu maar hopen dat Ziggo dat ook gaat doen in al die andere gevallen. Ik zou zeggen blijf protesteren en storneren. Ook heb ik Ziggo gemeld dat we nu mogen verwachten, dat in de opzeggingsbrief altijd vermeld wordt: "denk erom uw analoge abonnement ad 16,95/maand blijft doorlopen". Dank voor jullie reacties en succes.