Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kleinealbert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 26, 2022 om 13:32Hoe gaat het werken met de 190 euro compensatieVerschilt per energieleverancier. Vattenfall betaald alle klanten in de 2e week van november en de 2e week van december de 190 euro(als je de 1e van die maanden klanten bij hen bent), direct uit op je bankrekening...
-
May 6, 2022 om 13:26Dakrenovatie woningvereniging zonder overleg met enige koper woningblokEen aannemer kan niet zomaar gaan klussen aan Uw koopwoning. Gekker kunnen ze het niet maken. De opdrachtgever is een woningbouwvereniging en die kan niet voor Uw woning besluiten nemen. Meestal gaat het in dit soort gevallen tussen een VVE(Verniging van Eigenaren) en een Winingbouwvereniging(namens de huurders). Maar in dit geval ben U de enige met een koopwoning. Dus zullen ze met U tot
overeenstemming moeten komen. -
May 6, 2022 om 13:19Dubbele betaling komt niet retour!U kunt een email sturen naar de opdrachtgever die de incasso uit handen heeft gegeven, namelijk het dierencrematorium. Die zal kontakt moeten opnemen met het incassobureau
en hen opdracht moeten geven de teveel betaalde 119,50 euro aan U terug te storten. Het kan niet zo zijn dat U de rekening dubbel betaald. U kunt ze sommeren om binnen 14 dagen het
bedrag op Uw rekening over te maken. -
Apr 22, 2022 om 13:28Onheuse bejegening Jumbo-supermarktInderdaad Jumbo moet de statiegeldflessen terugnemen. Als het innameapparaat niet werkt, dan zullen ze handmatig iets moeten regelen!
Het is gewoon absurd om dan te zeggen ga maar naar een ander filiaal of gooi ze in de glasbak.En je als klant dan de winkele uitzetten, slaat helemaal nergens op.
Dit filiaal in Groningen moet hard aangepakt worden en tot de orde geroepen worden. Ze hebben tijdens de openingstijden statiegeldflessen in te nemen, of het apparaat nu wel of niet werkt. Ik zou ze gigantisch voor schut zetten in de lokale media. Het moet afgelopenj zijn met dit wangedrag bij deze Jumbo. -
Jul 9, 2021 om 12:39Deurwaarder past beslagvrije niet aanEen deurwaarder kan geen beslag leggen zonder een vonnis van de (kanton) rechter. Het is dus op zich al heel vreemd dat dit dan zomaar zou zijn gebeurd. Een vonnis van de rechter wordt betekend en afgegeven. Bent U niet thuis, dan wordt de enveloppe in de brievenbus gedaan met duidelijk op de enveloppe dat het een ambtelijk stuk is dat direct moet worden geopend.
Heeft U dat niet ontvangen, dan is het beslag niet rechtsgeldig! U kunt altijd een betalingsregeling treffen. Het kan niet zo zijn dat een deurwaarder maar wat aanrotzooit en geen rekening wil houden met de beslagvrije voet...die is netto 90% van de netto bijstandsnorm in de voor U geldende situatie. Alleen het bedrag daarboven kan beslag op gelegd worden. -
Dec 21, 2019 om 08:30Canal Digitaal wijziging pakket, 14% prijsstijgingDitzelfde maak ik dus ook mee...Van 17,45 euro per maand naar 19,95 eurp per maand..Het is werkelijk zeer schandalig wat Canal Digital uitspookt.
Ook ik heb contact gehad met de klantenservice en eigenlijk gewoon hetzelfde verhaaltje. Ik heb gezegd dat ik absoluut niet gediend ben van zo,n
prijsverhoging en dat ze die extra rotzooi er niet in hoeven te doen...Zij voegen dingen toe, wij als klanten vragen daar niet om. Dus een prijsverhoging raakt kant noch wal. Ze zeggen dat je dan voor 01.01.2020 kunt opzeggen. Ook dat klopt niet, want als je al jarenlang klant ben, kun je per maand opzeggen...Je zit niet steeds opnieuw vast aan een jaarcontract..Dat is is pure misleiding wat ze zeggen.
We zouden massaal moeten gaan weigeren om deze verhoging te accepteren...Onder de druk van vele mensen gaan ze absoluut overstag en zullen dit moeten terugdraaien. -
Apr 15, 2019 om 13:15Getekend maar niet bezorgdAbsoluut niet betalen!!!. Die bezorger van DHL moet aangesproken worden,want als de handtekening niet de Uwe is, dan hebben ze dus een widlvreemd persoon laten tekenen. Zo.n bezorger moet ontslagen worden, dit kan absoluut niet. En je moet die lui van Billink heel duidelijk laten weten dat je niet gaat betalen en dat ze de onterechte vordering teruggeven aan hun opdrachtgever..Tevens het bedrijf waar je bestelling hebt gedaan laten weten dat je hoe dan ook niet gaat betalen. Er is immers niets geleverd...Laat zij maar eens bewijzen dat die handtekening die Uwe is...Dat kunnen ze niet, dus het enige was ze kunnen doen is de vordering intrekken. Laat je niet gek maken, ze hebben geen poot om op te staan!
-
Mar 15, 2019 om 17:40Vlucht gemist door vriendMisselijkmakend gedrag van TUI...Je was dan weliswaar te laat, maar er was nog altijd tijd genoeg om te kunnen inchecken. Want als er wel tijd was om een nieuw ticket te kopen en daarmee in te checken, zegt dit wel wat over TUI. Geldklopperij is het meer niet. Ze hebben dan weliswaar gelijk 2 uur voor vertrek aanwezig . Maar om dan te eisen dat je een heel nieuw ticket moet betalen, is ronduit schandelijk. Ze kunnen volstaan met bijv 25 euro administrariekosten.
-
Mar 13, 2019 om 12:37Telefonische terreurAls het Bel-me-niet-register niet werkt, dan kun je het beter anders aanpakken. Zodra zo,n mafketel belt,,zeg je moment ..en laat je keihard een of andere geluid horen of keiharde muziek...Dat zal die smeerpijpen leren om te bellen naar nummers die verboden zijn, omdat je staat aangemeld in het BMN register.
-
Feb 27, 2019 om 17:01Kerstzegels van SanddLaten ze deze gewoon geldig verklaren bij Post.NL....Dat geld zit tenslotte in Sandd..dus er is betaald. je kunt niet zomaar dat geld als niet ontvangen gaan beschouwen..