Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rhs671
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 21, 2013 om 11:27Geen geld terug?[offtopic reactie verwijderd - redactie]
@Antimediamarkt, sterkte met je gevecht tegen de dozenschuiver Mediamarkt!! -
Aug 20, 2013 om 19:27Geen geld terug?Sterkte TS.
-
Aug 20, 2013 om 19:08Geen geld terug?[quote=ikbenik schreef op dinsdag 20 aug 2013, 00:11][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 17:32][quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.
Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/
Maakt hier niet uit.
Maakt zeker wel uit, het zegt wat over de Mediamarkt. -
Aug 20, 2013 om 19:04Geen geld terug?[quote=ikbenik schreef op dinsdag 20 aug 2013, 00:11][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 17:32][quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.
Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/
Maakt hier niet uit.
Dat een koper zijn zin niet krijgt is helemaal geen zaak van klantonvriendelijkheid of de boel bedonderen.
In deze staat MediaMarkt in zijn recht om de zaken op deze manier op te lossen.
Wat ik veel kwalijker vind is dat de TS door de beveiliging uit de zaak is gezet. Voor de rest was ik er niet bij en kan er voor de rest niet over oordelen, maar de kans is wel heel groot dat de TS nu een winkelverbod bij die vestiging heeft gekregen.
Als dat zo is, wordt het wel heel lastig voor de TS om de zaken tot een goed einde te brengen.
Met alle respect je was niet bij het voorval aanwezig. -
Aug 19, 2013 om 17:32Geen geld terug?[quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.
Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/ -
Aug 19, 2013 om 10:29Geen geld terug?[quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 01:59]Offtopic:
[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
Ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.
Wat mij opvalt is dat veel studenten zo afhankelijk van een notebook zijn, dat ze beginnen te flippen als die kapot gaat en opgestuurd moet worden, zonder voor te zorgen voor een goede backup systeem.
Dat een student niet zonder computer kan, is niet het probleem van de verkopende partij. Dus moet dat ook niet op het bord van de ondernemer worden gelegd.
Als een student (of wie dan ook) zo afhankelijk is van een computersysteem, dient die persoon voor een goede backup te zorgen dat die toch door kan werken als het originele computersysteem crashed en opgestuurd moet worden.
Helaas wordt dat niet gedaan. Als ze dan in de winkel komen en ze horen dat de reparatie een tijdje gaat duren, dat ze dan gelijk het geld terug of een nieuwe systeem gaan eisen.
Het valt gewoon op.
Welkom in het digitale tijdperk. Vrijwel alles gaat via de digitale snelweg in het dagelijks leven. Ook in het onderwijs, kijk naar het basisonderwijs, middelbaar onderwijs, et cetera. Zonder laptop en internet ben je invalide.
Het is makkelijk praten om te zeggen dat een student een backup syteem moeten hebben, je moet er wel het geld voor hebben. Helemaal als je net 1500 euro heb uitgegeven voor een laptop.
Btw ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als ik bij de klantservice van de Mediamarkt stond en een niet goed werkende laptop van 1500 euro had gekocht. Je kan dan wel bij de klantenservice wetteksten verkondigen, maar dat zal niet veel geholpen hebben. Ik zou in ieder geval ook heel gefrustreerd zijn geweest.
Ik heb dat 10 jaar geleden bij de dozenschuiver BCC gehad, het ging gelukkig maar om een scanner van 70 euro, maar het is heel frustrerend om afgescheept te worden. -
Aug 18, 2013 om 20:53Geen geld terug?Voor je iets koopt internet / betrouwbare sites raadplegen, zoals http://tweakers.net/pricewatch/ en http://tweakers.net/shopreview/ . Het zijn reviews van de gebruikers zelf.
Maar ja, daar is de topicstarter niet meegeholpen. -
Aug 18, 2013 om 15:15systeem vastWat is je pc configuratie?
-
Aug 18, 2013 om 14:54Geen geld terug?Ik koop nooit wat bij Mediamarkt, maar ga altijd naar een speciaalzaak. Mediamarkt is een dozenschuiver.
Voor camera's ga ik naar goede fotowinkel, en voor computerartikelen naar een goede computerwinkel, dan weet ik zeker dat er personeel staat die verstand van zaken heeft. En de garantie goed is.
Drie jaar geleden had ik een moederbord bij Mycom gekocht en na een 10 maanden ging het moederbord kapot. Mycom ruilde het moederbord zonder problemen om. Twee weken geleden ging een Panasonic zoomlens kapot, ik ben naar de fotowinkel geweest voor reparatie. Het bleek dat de zoomlens niet meer te repareren was en kreeg zonder probleem een nieuwe mee. Kom daar maar eens bij Mediamarkt aan!
Conclusie: koop nooit bij een dozenschuiver, maar ga naar goede speciaalzaak met personeel die verstand van zaken heeft.
By the way, speciaalzaken zijn vaak even goedkoop /duur als een dozenschuiver als Mediamarkt. -
Aug 18, 2013 om 14:28Sata 2 of Sata 3 kabel ?Een beetje late reactie. Voorgaande reactie zijn niet juist. Op deze site staat het juiste antwoord http://nl.hardware.info/forum/threads/260160-Het-nut-van-een-sata-3-kabel .