an
door antimediamarkt Aug 17, 2013 om 19:38
Computers & telefonie

Geen geld terug?

Ik heb een laptop gekocht bij de mediamarkt in Den Haag, maar toen ik thuis aan kwam merkte ik dat 1 USB poort het niet deed en verbinding met internet niet tot stand komt.

Ik terug. Laptop ingeleverd voor reparatie.
!!! 1.5 maand !!! later me laptop weer opgehaald.

Ik naar huis.. werkt nog steeds niet.
Ik terug naar de mediamarkt na 20 keer bellen en niet opnemen! [edit redactie] telefoonkosten en parkeerkosten voor niets kwijt.

Dus die medewerker zegt dat ik m weer in moet leveren, maar ik zit er niet op te wachten dat ik die laptop weer zo lang kwijt ben en die vent zegt dat ze een product 3x terug mogen sturen voordat ze een andere laptop geven, maar ik ben er een beetje klaar mee. Ik wil gewoon mijn geld terug.

Ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.
Sta je daar een beetje te kankeren aan die balie, wat niet zo gek is, staat hij je gewoon [edit redactie] uit te lachen! Terwijl ik niet eens op hem stond te mopperen, maar op de mediamarkt.

[edit redactie]

Echt man, van mij mogen ze die [edit redactie] tent sluiten. We worden allemaal gehersenspoeld en denken dat ze de goedkoopste zijn, maar mensen kijk op beslist.nl en je zal zien dat mediamarkt veel duurder is dan zijn concurrenten.

Kan ik hier iets aan doen? Ik wil gewoon mijn geld terug. Ben t zat, ik ga er nooit meer heen!

3882 32 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2013 om 19:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult toch wel terug moeten, als u wat wilt bereiken. Misschien wat minder schelden? Lijkt me logisch dat de beveiliging ingeschakeld wordt, als u daar zo onfatsoenlijk te keer gaat.

U had hem na de eerste reparatie toch ook in de winkel kunnen uitproberen?

Als u belt en er wordt niet opgenomen, bent u geen geld kwijt.

an
door antimediamarkt - Aug 17, 2013 om 20:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:43]U zult toch wel terug moeten, als u wat wilt bereiken. Misschien wat minder schelden? Lijkt me logisch dat de beveiliging ingeschakeld wordt, als u daar zo onfatsoenlijk te keer gaat.

U had hem na de eerste reparatie toch ook in de winkel kunnen uitproberen?

Als u belt en er wordt niet opgenomen, bent u geen geld kwijt.

Ik ging me pas onfatsoenlijk gedragen nadat hij me ging uitlachen.
Ik heb m in de winkel getest, maar de volgende dag deed hij niets meer.
Er wordt wel opgenomen. Krijg ook 10 minuten fucking cold a ice te horen en dan opgehangen.

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2013 om 20:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toch maar even teruggaan, want nu hebt u niets.

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2013 om 20:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antimediamarkt,

Lees eens hier wat Consuwijzer er over schrijft.
Hier staat ook voorbeeldbrieven.

Suc6

rh
door rhs671 - Aug 18, 2013 om 14:54
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik koop nooit wat bij Mediamarkt, maar ga altijd naar een speciaalzaak. Mediamarkt is een dozenschuiver.
Voor camera's ga ik naar goede fotowinkel, en voor computerartikelen naar een goede computerwinkel, dan weet ik zeker dat er personeel staat die verstand van zaken heeft. En de garantie goed is.

Drie jaar geleden had ik een moederbord bij Mycom gekocht en na een 10 maanden ging het moederbord kapot. Mycom ruilde het moederbord zonder problemen om. Twee weken geleden ging een Panasonic zoomlens kapot, ik ben naar de fotowinkel geweest voor reparatie. Het bleek dat de zoomlens niet meer te repareren was en kreeg zonder probleem een nieuwe mee. Kom daar maar eens bij Mediamarkt aan!

Conclusie: koop nooit bij een dozenschuiver, maar ga naar goede speciaalzaak met personeel die verstand van zaken heeft.
By the way, speciaalzaken zijn vaak even goedkoop /duur als een dozenschuiver als Mediamarkt.

an
door antimediamarkt - Aug 18, 2013 om 16:59
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rhs671 schreef op zondag 18 aug 2013, 14:52]Ik koop nooit wat bij Mediamarkt, maar ga altijd naar een speciaalzaak. Mediamarkt is een dozenschuiver.
Voor camera's ga ik naar goede fotowinkel, en voor computerartikelen naar een goede computerwinkel, dan weet ik zeker dat er personeel staat die verstand van zaken heeft. En de garantie goed is.

Drie jaar geleden had ik een moederbord bij Mycom gekocht en na een 10 maanden ging het moederbord kapot. Mycom ruilde het moederbord zonder problemen om. Twee weken geleden ging een Panasonic zoomlens kapot, ik ben naar de fotowinkel geweest voor reparatie. Het bleek dat de zoomlens niet meer te repareren was en kreeg zonder probleem een nieuwe mee. Kom daar maar eens bij Mediamarkt aan!

Conclusie: koop nooit bij een dozenschuiver, maar ga naar goede speciaalzaak met personeel die verstand van zaken heeft.
By the way, speciaalzaken zijn vaak even goedkoop /duur als een dozenschuiver als Mediamarkt.

Heb je helemaal gelijk in, maar daar ben ik ook pas achter gekomen toen het te laat was. Nu heb ik al zo veel geld uitgegeven. Maar wil gewoon mijn geld terug om 'm ergens anders aan te schaffen.

wendy-claire
door wendy-claire - Aug 18, 2013 om 18:28
619 Antwoorden / 29 Vragen

Koop alleen nog bij de Mediamarkt waarbij ik mij geen buil aan kan vallen, zoals een antennekabel, waar anderen het niet op voorraad hebben of alleen bij een onbetrouwbare webshop verkrijgbaar is of het snel nodig moet hebben.

Zie ook mijn TIP bij de TIPS vrij recent - donderdag 15 augustus jl.

"IK BEN TOCH WEL GEK ALS IK BIJ DE MEDIAMARKT KOOP!"

rh
door rhs671 - Aug 18, 2013 om 20:53
10 Antwoorden / 0 Vragen

Voor je iets koopt internet / betrouwbare sites raadplegen, zoals http://tweakers.net/pricewatch/ en http://tweakers.net/shopreview/ . Het zijn reviews van de gebruikers zelf.

Maar ja, daar is de topicstarter niet meegeholpen.

zoekster
door zoekster - Aug 18, 2013 om 23:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 18 aug 2013, 23:01]

Rechters weten dat ook donders goed en hanteren ook in het algemeen die drie keer "regel".
Nonsens, kom dan maar met uitspraken aan die dat staven. Kan je niet.

alfatrion
door alfatrion - Aug 19, 2013 om 00:16
1659 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]Kan ik hier iets aan doen?
Ja, u kunt ze dagvaarden. U heet recht op uw geld terug, een vergoeding voor de aantoonbaar gemaakte telefoonkosten en parkeerkosten, benzinekosten, wettelijke rente ect.

U heeft recht op ontbinding omdat de verkoper niet binnen een redelijke termijn het product heeft hersteld of vervanging. Dit is geregeld in art. 7:21-24 BW. Zie met name art. 7:21 lid 3 en art. 7:22 lid 2 BW. Burgerlijk Wetboek 7

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 00:44
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=alfatrion schreef op maandag 19 aug 2013, 00:16][quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]Kan ik hier iets aan doen?
Ja, u kunt ze dagvaarden. U heet recht op uw geld terug, een vergoeding voor de aantoonbaar gemaakte telefoonkosten en parkeerkosten, benzinekosten, wettelijke rente ect.

U heeft recht op ontbinding omdat de verkoper niet binnen een redelijke termijn het product heeft hersteld of vervanging. Dit is geregeld in art. 7:21-24 BW. Zie met name art. 7:21 lid 3 en art. 7:22 lid 2 BW. Burgerlijk Wetboek 7
Toch valt dat wel binnen een redelijk termijn. Dit omdat die reparatietermijnen nu eenmaal langer duren.
4 tot 6 weken is voor een dergelijke reparatie wel degelijk een redelijk termijn.

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 00:58
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=rhs671 schreef op zondag 18 aug 2013, 20:53]Maar ja, daar is de topicstarter niet meegeholpen.
De actie van de TS in de winkel heeft de TS zelf ook niet geholpen.

Het is wel zeker dat de winkel niet hard meer loopt voor de TS.
En terecht.

Als een product kapot is, ga je in de winkel geen stennis schoppen en de boel bij elkaar vloeken.
Misschien heeft de TS bij die winkel juist nu een winkelverbod gekregen.

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 01:59
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Offtopic:

=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38:
Ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.

Wat mij opvalt is dat veel studenten zo afhankelijk van een notebook zijn, dat ze beginnen te flippen als die kapot gaat en opgestuurd moet worden, zonder voor te zorgen voor een goede backup systeem.

Dat een student niet zonder computer kan, is niet het probleem van de verkopende partij. Dus moet dat ook niet op het bord van de ondernemer worden gelegd.
Als een student (of wie dan ook) zo afhankelijk is van een computersysteem, dient die persoon voor een goede backup te zorgen dat die toch door kan werken als het originele computersysteem crashed en opgestuurd moet worden.

Helaas wordt dat niet gedaan. Als ze dan in de winkel komen en ze horen dat de reparatie een tijdje gaat duren, dat ze dan gelijk het geld terug of een nieuwe systeem gaan eisen.

Het valt gewoon op.

wendy-claire
door wendy-claire - Aug 19, 2013 om 02:37
619 Antwoorden / 29 Vragen

Kortom er is bij de aflevering door de Mediamarkt een ondeugdelijk product afgeleverd en het valt nog binnen de zes maanden na aankoop!

Mediamarkt, daar werd ik gek van!

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 03:39
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op maandag 19 aug 2013, 02:37]Kortom er is bij de aflevering door de Mediamarkt een ondeugdelijk product afgeleverd en het valt nog binnen de zes maanden na aankoop!

Mediamarkt, daar werd ik gek van!

Dat het product niet volgens de koopovereenkomst zou zijn en dat binnen die zes maanden na aankoop bij een defect vanuit gegaan mag worden dat het product niet volgens de koopovereenkomst was (met een paar uitzonderingsclausules), maakt totaal niet uit.

Dan nog kan de koper niet zomaar de koop ongedaan maken. En dat is exact wat de TS wilt.

Dat één USB poort niet werkt, kan diverse oorzaken hebben. Als na testen de overige poorten wel werken kan vanuit gegaan worden dat de betreffende niet functionerende USB poort defect is.

Dat internet niet werkt kan diverse oorzaken hebben, waarbij enkele oorzaken niets met de computer zelf te maken hebben.
Dus dat internet niet werkt wilt niet automatisch zeggen dat dan de computer non-conform is.

sl
door slobberbone - Aug 19, 2013 om 08:41
508 Antwoorden / 2 Vragen

Op klachtenkompas.nl is de klacht snel en kundig opgelost ook bij Mediamarkt is mijn ervaring, maar wederom mijn ervaring leert dat hoe vriendelijker u blijft hoe verder u komt in het leven :)

rh
door rhs671 - Aug 19, 2013 om 10:29
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 01:59]Offtopic:

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
Ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.

Wat mij opvalt is dat veel studenten zo afhankelijk van een notebook zijn, dat ze beginnen te flippen als die kapot gaat en opgestuurd moet worden, zonder voor te zorgen voor een goede backup systeem.

Dat een student niet zonder computer kan, is niet het probleem van de verkopende partij. Dus moet dat ook niet op het bord van de ondernemer worden gelegd.
Als een student (of wie dan ook) zo afhankelijk is van een computersysteem, dient die persoon voor een goede backup te zorgen dat die toch door kan werken als het originele computersysteem crashed en opgestuurd moet worden.

Helaas wordt dat niet gedaan. Als ze dan in de winkel komen en ze horen dat de reparatie een tijdje gaat duren, dat ze dan gelijk het geld terug of een nieuwe systeem gaan eisen.

Het valt gewoon op.

Welkom in het digitale tijdperk. Vrijwel alles gaat via de digitale snelweg in het dagelijks leven. Ook in het onderwijs, kijk naar het basisonderwijs, middelbaar onderwijs, et cetera. Zonder laptop en internet ben je invalide.

Het is makkelijk praten om te zeggen dat een student een backup syteem moeten hebben, je moet er wel het geld voor hebben. Helemaal als je net 1500 euro heb uitgegeven voor een laptop.

Btw ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als ik bij de klantservice van de Mediamarkt stond en een niet goed werkende laptop van 1500 euro had gekocht. Je kan dan wel bij de klantenservice wetteksten verkondigen, maar dat zal niet veel geholpen hebben. Ik zou in ieder geval ook heel gefrustreerd zijn geweest.

Ik heb dat 10 jaar geleden bij de dozenschuiver BCC gehad, het ging gelukkig maar om een scanner van 70 euro, maar het is heel frustrerend om afgescheept te worden.

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 10:50
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]
Welkom in het digitale tijdperk. Vrijwel alles gaat via de digitale snelweg in het dagelijks leven. Ook in het onderwijs, kijk naar het basisonderwijs, middelbaar onderwijs, et cetera. Zonder laptop en internet ben je invalide.
Weet ik.

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]Het is makkelijk praten om te zeggen dat een student een backup syteem moeten hebben, je moet er wel het geld voor hebben. Helemaal als je net 1500 euro heb uitgegeven voor een laptop.
Ik vind dat dom.
Als mensen zo afhankelijk zijn van een bepaald apparaat, dienen zij ook te zorgen voor een backup. Dus minder afhankelijk zijn van één apparaat.

Aangezien mensen maar één apparaat hebben en daar zo afhankelijk van zijn, zijn de in alle staten als dat apparaat een defect vertoont.
Helemaal als dat apparaat niet gelijk gerepareerd kan worden en opgestuurd moet worden.

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]
Btw ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als ik bij de klantservice van de Mediamarkt stond en een niet goed werkende laptop van 1500 euro had gekocht. Je kan dan wel bij de klantenservice wetteksten verkondigen, maar dat zal niet veel geholpen hebben. Ik zou in ieder geval ook heel gefrustreerd zijn geweest.
Tussen gefrustreerd en een grote mond opzetten met schelden zit een groot verschil.

Ik zou ook gefrustreerd zijn. Maar ik uit dat niet door te gaan schelden en dreigen. Heeft totaal geen enkele zin.

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 10:29]maar het is heel frustrerend om afgescheept te worden.
Heeft niets met afgescheept te maken.
Dat een koper niet gelijk zijn zin krijgt wilt niet zeggen dat die verkoper die koper afscheept.

di
door digioma - Aug 19, 2013 om 14:12
646 Antwoorden / 29 Vragen

[offtopic reactie verwijderd]

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 14:18
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 18 aug 2013, 23:11][quote=ikbenik schreef op zondag 18 aug 2013, 23:01]

Rechters weten dat ook donders goed en hanteren ook in het algemeen die drie keer "regel".
Nonsens, kom dan maar met uitspraken aan die dat staven. Kan je niet.
[offtopic reactie verwijderd - redactie]

Het feit is en blijft dat sommige storingen zeer lastig op te lossen zijn en dat daardoor meerdere reparatiepogingen nodig zijn.

[offtopic reactie verwijderd - redactie]

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 14:21
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
Dus die medewerker zegt dat ik m weer in moet leveren, maar ik zit er niet op te wachten dat ik die laptop weer zo lang kwijt ben en die vent zegt dat ze een product 3x terug mogen sturen voordat ze een andere laptop geven
Klopt.

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38], maar ik ben er een beetje klaar mee. Ik wil gewoon mijn geld terug.
Zal niet gaan. Dat jij ermee klaar bent is niet het probleem van MediaMarkt.

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]Ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.
Sta je daar een beetje te ['mopperen' - edit redactie] aan die balie, wat niet zo gek is, staat hij je gewoon [edit redactie] uit te lachen! Terwijl ik niet eens op hem stond te ['mopperen' - edit redactie], maar op de mediamarkt.

[edit redactie]
Terecht dat je de zaak uitgegooid bent.
Als jij normaal had gedaan had MediaMarkt nog wel moeite voor je willen doen. Maar consumenten die een grote bek opzetten worden als zodanig behandeld.
Consumenten die gelijk een grote bek opzetten moeten niet denken dat zij als keizers behandeld worden!

[edit redactie]

[quote=antimediamarkt schreef op zaterdag 17 aug 2013, 19:38]
Kan ik hier iets aan doen? Ik wil gewoon mijn geld terug. Ben t zat, ik ga er nooit meer heen!
Het gaat niet om of jij als consument wel of niet je zin krijgt, maar of de regels correct worden nageleefd.
Die drie keer repareren komt ergens vandaan. En wel dat sommige storingen dermate lastig op te sporen zijn dat de verkopende partij meerdere malen in de gelegenheid moet worden gesteld om het probleem op te lossen. Rechters weten dat ook donders goed en hanteren ook in het algemeen die drie keer "regel".

Redacteur
door Redacteur - Aug 19, 2013 om 14:58
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Het ongepaste taalgebruik is verwijderd uit de openingspost en de reacties die de openingspost quoten. Gaat u weer ontopic reageren?

ikbenik
door ikbenik - Aug 19, 2013 om 16:05
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=antimediamarkt schreef op maandag 19 aug 2013, 15:26][quote=ikbenik schreef op zondag 18 aug 2013, 23:01]
Terecht dat je de zaak uitgegooid bent.
Als jij normaal had gedaan had MediaMarkt nog wel moeite voor je willen doen. Maar consumenten die een grote bek opzetten worden als zodanig behandeld.
Consumenten die gelijk een grote bek opzetten moeten niet denken dat zij als keizers behandeld worden!

Terecht? Ik ben telkens heel beleefd gebleven, totdat hij me begon uit te lachen. ik vroeg hem waarom hij stond te lachen en hij zegt dat hij niet staat te lachen, met een lach op zijn gezicht. Volgens mij genieten die gasten hier van.
Nee, die hebben echt van: daar heb je er weer zo'n eentje.

[quote=antimediamarkt schreef op maandag 19 aug 2013, 15:26]

Jij werkt zeker zelf bij de mediamarkt ikbenik?
Natuurlijk. Wij allemaal.

[quote=antimediamarkt schreef op maandag 19 aug 2013, 15:26]
Je zegt alleen maar dingen die niet kloppen.
Je hebt het mis.
Ik zeg dingen die wel kloppen, maar die men niet wilt horen.

[quote=antimediamarkt schreef op maandag 19 aug 2013, 15:26]
Wat bedoel je nou met een backup? Er heeft nog niets op die laptop gestaan omdat hij niet naar behoren werkt.

Ik heb ook een hoop te doen en heb die laptop hard nodig. Is dan toch raar dat ik een paar maanden op reparatie moet wachten terwijl ik er nog niets op heb kunnen doen?

Met een backup bedoel ik een reserve systeem.

Zoals ik eerder aangaf vind ik het persoonlijk heel dom dat men zich zo afhankelijk laat zijn van één computer.
Als je een computer niet kunt missen behoor je zelf voor een reserve systeem te zorgen. Gaat je hoofdcomputer kapot, kun je altijd op dat reservesysteem verder werken. Daarmee ben je niet zo heel afhankelijk van één computer.

rh
door rhs671 - Aug 19, 2013 om 17:32
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.

Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/

ikbenik
door ikbenik - Aug 20, 2013 om 00:07
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:57]@antimediamarkt

- Aan de redactie: Wat is er mis met fucking in een zin gebruiken? Waarom wordt zoiets verwijderd?

Als u dat werkelijk niet weet, twijfel ik toch echt aan uw opvoeding.
Helaas heeft de redactie mijn bericht verwijderd.

Dat Hagenezen uit gewoonte met bepaalde ziektes gooien en dat ook normaal vinden, is de kans heel groot dat het ergens anders als zeer kwetsend ervaren wordt. Ook op dit forum is dat ongewenst.

Mijn boodschap in deze was dat de kans heel groot was dat de medewerker van MediaMarkt daar totaal niet van gediend was. Zeker niet als die medewerker in privésfeer met die ziekte te maken heeft gehad.

Offtopic:
[quote=tijger1 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:57]
@ikbenik

Geen zin meer in de Kijkshop?

Wel hoor. Daar ben ik ook nog steeds fulltime bezig met klanten afwimpelen! ;-)

ikbenik
door ikbenik - Aug 20, 2013 om 00:11
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 17:32][quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.

Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/

Maakt hier niet uit.

Dat een koper zijn zin niet krijgt is helemaal geen zaak van klantonvriendelijkheid of de boel bedonderen.
In deze staat MediaMarkt in zijn recht om de zaken op deze manier op te lossen.

Wat ik veel kwalijker vind is dat de TS door de beveiliging uit de zaak is gezet. Voor de rest was ik er niet bij en kan er voor de rest niet over oordelen, maar de kans is wel heel groot dat de TS nu een winkelverbod bij die vestiging heeft gekregen.
Als dat zo is, wordt het wel heel lastig voor de TS om de zaken tot een goed einde te brengen.

rh
door rhs671 - Aug 20, 2013 om 19:04
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ikbenik schreef op dinsdag 20 aug 2013, 00:11][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 17:32][quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.

Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/

Maakt hier niet uit.

Dat een koper zijn zin niet krijgt is helemaal geen zaak van klantonvriendelijkheid of de boel bedonderen.
In deze staat MediaMarkt in zijn recht om de zaken op deze manier op te lossen.

Wat ik veel kwalijker vind is dat de TS door de beveiliging uit de zaak is gezet. Voor de rest was ik er niet bij en kan er voor de rest niet over oordelen, maar de kans is wel heel groot dat de TS nu een winkelverbod bij die vestiging heeft gekregen.
Als dat zo is, wordt het wel heel lastig voor de TS om de zaken tot een goed einde te brengen.
Met alle respect je was niet bij het voorval aanwezig.

rh
door rhs671 - Aug 20, 2013 om 19:08
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ikbenik schreef op dinsdag 20 aug 2013, 00:11][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 17:32][quote=ikbenik schreef op maandag 19 aug 2013, 16:50][quote=rhs671 schreef op maandag 19 aug 2013, 16:42]Deze topic kan beter gesloten worden, het gaat nergens meer over. Men schrijft langs elkaar heen en een ieder probeert zijn / haar gelijk te krijgen.
Met alle respect, maar hier gaat het weer over dat een TS zijn zin niet krijgt waardoor de verkopende partij door het slijk gehaald wordt.

Ik ben zelf ook niet kapot van MediaMarkt. Maar dat doet niet ter zake.
Met alle respect Mediamarkt heeft een niet al te beste reputatie op het gebied van klantbehandeling.
http://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/shopreviews/

Maakt hier niet uit.
Maakt zeker wel uit, het zegt wat over de Mediamarkt.

rh
door rhs671 - Aug 20, 2013 om 19:27
10 Antwoorden / 0 Vragen

Sterkte TS.

an
door antimediamarkt - Aug 21, 2013 om 11:26
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 18 aug 2013, 23:01]
Terecht dat je de zaak uitgegooid bent.
Als jij normaal had gedaan had MediaMarkt nog wel moeite voor je willen doen. Maar consumenten die een grote bek opzetten worden als zodanig behandeld.
Consumenten die gelijk een grote bek opzetten moeten niet denken dat zij als keizers behandeld worden!

Terecht? Ik ben telkens heel beleefd gebleven, totdat hij me begon uit te lachen. ik vroeg hem waarom hij stond te lachen en hij zegt dat hij niet staat te lachen, met een lach op zijn gezicht. Volgens mij genieten die gasten hier van.

Ik heb geen stennis staan schoppen of de boel bij elkaar gevloekt.
Nogmaals ik ben beleefd gebleven tot hij me ging uitlachen omdat ik niet nog 1.5 maand op me laptop wil wachten.

Jij werkt zeker zelf bij de mediamarkt ikbenik?
Je zegt alleen maar dingen die niet kloppen.

Wat bedoel je nou met een backup? Er heeft nog niets op die laptop gestaan omdat hij niet naar behoren werkt.

Ik heb ook een hoop te doen en heb die laptop hard nodig. Is dan toch raar dat ik een paar maanden op reparatie moet wachten terwijl ik er nog niets op heb kunnen doen?

[offtopic reactie verwijderd - redactie]

rh
door rhs671 - Aug 21, 2013 om 11:27
10 Antwoorden / 0 Vragen

[offtopic reactie verwijderd - redactie]

@Antimediamarkt, sterkte met je gevecht tegen de dozenschuiver Mediamarkt!!

Redacteur
door Redacteur - Aug 21, 2013 om 11:45
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Er is een aantal offtopic reacties verwijderd. Nogmaals het vriendelijke, doch dringende verzoek alleen op de gestelde vraag te reageren.