joloe
door joloe Aug 14, 2013 om 09:43
Computers & telefonie

Systeem vast

hallo,iedere keer als ik een foto van internet download en opslaat op het buroblad zit het systeem vast. ik moet dan de pc opnieuw opstarten om om de pc vrij te krijgen het systeem is windows 7,iemand een oplossing?
bvb dank.

669 3 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Aug 14, 2013 om 10:27
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Op een andere lokatie dan bureaublad opslaan?

rh
door rhs671 - Aug 18, 2013 om 15:15
10 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is je pc configuratie?

diumenge
door diumenge - Aug 21, 2013 om 19:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is zo natuurlijk absoluut niet te zeggen, je zal toch echt meer informatie moeten geven.

Als de PC redelijk nieuw is, ga er dan mee terug naar de winkel. Lijkt me in dit geval het beste.