Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sweeterlake
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 11, 2013 om 19:22GROHE THERMOSTAATKRAAN TREND[quote=freya schreef op maandag 11 feb 2013, 11:04]
Typisch dat dit 'probleem' nog steeds voorkomt bij Grohe. Heb dit 20 jaar geleden ook al eens bij een Grohe-kraan gehad. Was een keuken-thermostaatkraan, met zo'n lange, draaibare uitloop. Al snel na aankoop werd de uitloop lelijk en liet het chroom los. Contact opgenomen met Grohe en ze erkenden 'een productiefout'. Nieuwe uitloop gekregen en die is na bijna 20 jaar nog steeds mooi.....
Freya
Mijn vorige Grohe - begon druppelsgewijs te lekken - had dat probleem niet, ook mijn keukenkraan bijna 10 jaar oud heeft dit probleem niet.
Voelde bij het afdrogen van de thermostaatkraak een ruw plekje en toen begon het.
Misschien pure pech, maar met een oud dilemma wat nog steeds voortleeft. -
Feb 10, 2013 om 14:01GROHE THERMOSTAATKRAAN TREND[quote=moeder56 schreef op zondag 10 feb 2013, 13:56]Grohe is geen merk van Plieger. Plieger is de groothandel.
Plieger BV is een landelijke groothandel in sanitair, verwarming, elektra en installatiemateriaal, waar 800 medewerkers werkzaam zijn. Het hoofdkantoor en centraal magazijn zijn gevestigd in Zaltbommel. Met een eigen expeditie en 52 vestigingen in Nederland levert Plieger een assortiment van meer dan 150.000 artikelen aan o.a. installateurs, loodgieterbedrijven, detaillisten en bouwmarkten.
Waarom gaat dan 'reparatie' van een Grohe Thermostaatkraan dan naar Plieger B.V.?!
Want Grohe is in Nederland in Zoetermeer "Sweeterlake" gevestigd. -
Feb 10, 2013 om 13:15STAATLOTERIJ - online lot(en) kopen[quote=gompy2 schreef op zondag 10 feb 2013, 13:02]Je had -> hier zo verder gekund...
Zou gekund kunnen hebben.
Het is echter niet-toegestaan om een bestaande topic een eigen te starten. -
Feb 10, 2013 om 12:55Hoe verwijder je de software "22find"Sinds wanneer is het probleem?
Probeer via configuratiescherm > programma's en onderdelen > bewuste software te verwijderen.
Ga na het verwijderen naar een herstelpunt, bijvoorbeeld die van vorige week en voer de herstelpunt uit. -
Feb 9, 2013 om 03:06ZIGGO[quote=lindajongerius schreef op donderdag 8 nov 2012, 19:58]Als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. Dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
Deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. Direct hebben wij ZIGGO gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. Dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op TV. Toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. Natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. Ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.
Bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. Want je klanten zo laten zitten is ongehoord!
10.400 klachten op ruim 4.000.000 abonnees! Over welke periode verspreid waren deze klachten en waren de klachten terecht geweest?! Nogal suggestief!
Als uw storing in de muur zit, neem aan dat het de (wijk)verdeelkast is, hebben de buren dan ook geen televisie ontvangst?
Kan het zijn dat de ingang op uw televisie is versprongen naar een andere ingang zodat daardoor geen ontvangst is?! -
Feb 9, 2013 om 02:56Dat kan MENZIS toch niet maken ?!?[quote=alfatrion schreef op vrijdag 8 feb 2013, 18:24]Het maakt uit waar je precies een machtiging voor hebt afgegeven. Als je een machtiging alleen voor de verzekeringspremie hebt afgegeven dan mag de verzekeraar niet het eigen risico op deze wijzen innen.
ING staat hier overigens niet buiten, omdat zij feitelijk de handeling verricht dan wel faciliteert en een melding onterechte incasso zullen moeten beoordelen. Verder mag in de algemene voorwaarden geen onherroepbare machtiging worden bedongen.
Vanuit gaande dat Menzis meent middels de machtiging tot inning van premie zich ook dan maar gemachtigd voelend om de 'eigen bijdrage' tot € 200,00 per keer te kunnen innen uit administratieve kostenoverweging. Dan is dat wel een verkeerde gedachtegang en interpretatie van Menzis! -
Feb 9, 2013 om 02:51Dat kan MENZIS toch niet maken ?!?[quote=tijger1 schreef op vrijdag 8 feb 2013, 18:38]Op het andere topic inzake deze kwestie zijn al heel veel reacties geplaatst, ook heeft daar Menzis gereageerd.
Tamelijk zinloos om hier alles weer te gaan herhalen. Mensen moeten eerst lezen.
Iedereen mag een eigen topic beginnen.
De huisregels zijn duidelijk dat in een bestaande topic geen nieuwe topic mag worden gevoegd en gesteld. -
Feb 9, 2013 om 02:20OUTLOOK.COMKrijg nu de indruk dat mijn vragen niet meer worden beantwoord, dat er en vorm van discussie is gaan ontstaan tussen het wel en wee van 'Hotmail' / 'Outlook.com' enerzijds en 'Gmail' anderzijds!
Outlook.com?! -
Feb 8, 2013 om 18:08OUTLOOK.COMAllen alvast dank voor hun (uiteenlopende) bijdragen in dezen tot nu toe.
-
Feb 7, 2013 om 03:22Hardnekkig slijm in de keel[quote=aurora1 schreef op donderdag 7 feb 2013, 02:28]Nog een eenvoudig huismiddel dat misschien wat kan helpen is dagelijks een paar keer gorgelen met water met wat zout erin.
vr.gr.
Ja, misschien ook wel homeopathie?! Of een middeltje bij een drogisterijketen van 'Professor K. Wakzalver' misschien?!
Een afspraak maken bij de huisarts en die de kwaal laten beoordelen is de beste remedie tegen alle antwoorden hier vermeld!