li
door lindajongerius Nov 8, 2012 om 19:58
Computers & telefonie

ZIGGO

Als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. Dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
Deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. Direct hebben wij ZIGGO gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. Dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op TV. Toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. Natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. Ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.

Bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. Want je klanten zo laten zitten is ongehoord!

1587 14 Rapporteer

ha
door haverkamp - Nov 8, 2012 om 20:29
54 Antwoorden / 1 Vragen

Dus als ik het goed begrijp bent u tevreden klant bij Ziggo en gaat er iets mis,waarvan de oorzaak best buiten Ziggo kan liggen.
En vervolgens gaat u gericht zoeken hoeveel klachten er wel niet te vinden zijn, en daarna gaat u zwelgen in zieligheid omdat er niet onmiddellijk een monteur op de stoep staat.

Er zijn ontzettend veel mensen wel tevreden met Ziggo.
Als het zo'n verschrikkelijke ramp is dat u maar liefst 5 dagen zonder tv moet stellen zou u misschien uw leven wat moeten relativeren.

Haverkamp.

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2012 om 22:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!

valerius-2
door valerius-2 - Nov 8, 2012 om 22:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!

ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.

Cookies
door Cookies - Nov 8, 2012 om 23:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Donderdag eind van de dag bel je, dinsdag komen ze. Dat zijn maar net 2-3 werkdagen! Overdrijven is ook een vak natuurlijk. En i.p.v. direct met Ziggo bellen, had je zelf natuurlijk ook het e.e.a. kunnen checken.

Nou, veel plezier bij Tele2 en KPN. We lezen je klachten dan wel weer.

tdehond
door tdehond - Nov 10, 2012 om 09:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik ben benieuwd hoe vlot de concurrent een storing op heft en hoe klein het pakket is wat er door de concurrent doorgegeven wordt in vergelijking met Ziggo.

sweeterlake
door sweeterlake - Nov 10, 2012 om 10:41
468 Antwoorden / 16 Vragen

Ik kwam toeval achter dat er bij mij de analoge radiosignaal nog actief is, terwijl er geen abonnement meer is met Ziggo sinds een half jaar.

Vorige week zaterdag(ochtend) was er een landelijke storing van de interactieve televisie bij KPN, keer weer terug na mijn minimale contractperiode bij KPN naar mijn oude vertrouwde provider.

doegee
door doegee - Jan 4, 2013 om 16:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!

ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.

Nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan NIET wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.

maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 5, 2013 om 03:38
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=doegee schreef op vrijdag 4 jan 2013, 16:30][quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!

ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.

Nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan NIET wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.

maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service

Discussie bij en klantenservice is de laatste tijd meestal welles nietes!

sweeterlake
door sweeterlake - Feb 9, 2013 om 03:06
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=lindajongerius schreef op donderdag 8 nov 2012, 19:58]Als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. Dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
Deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. Direct hebben wij ZIGGO gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. Dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op TV. Toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. Natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. Ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.

Bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. Want je klanten zo laten zitten is ongehoord!

10.400 klachten op ruim 4.000.000 abonnees! Over welke periode verspreid waren deze klachten en waren de klachten terecht geweest?! Nogal suggestief!

Als uw storing in de muur zit, neem aan dat het de (wijk)verdeelkast is, hebben de buren dan ook geen televisie ontvangst?

Kan het zijn dat de ingang op uw televisie is versprongen naar een andere ingang zodat daardoor geen ontvangst is?!

ma
door marnix1 - Feb 9, 2013 om 09:39
256 Antwoorden / 22 Vragen

sweeterlake, kijk eens naar de datum van de klacht, ik denk dat zelfs ziggo intussen wel wat gedaan heeft....

fl
door flooorence108 - Feb 18, 2013 om 10:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marnix1 schreef op zaterdag 9 feb 2013, 09:39]sweeterlake, kijk eens naar de datum van de klacht, ik denk dat zelfs ziggo intussen wel wat gedaan heeft....

Ik hoop het voor hem, anders zou hij denk ik allang overleden zijn. DAN HEEFT HIJ ZOLANG GEEN TV GEHAD.

Cookies
door Cookies - Feb 18, 2013 om 16:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[off topic - redactie]

ge
door getalife - Feb 18, 2013 om 16:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

[off topic - redactie]

fe
door festinger - Feb 19, 2013 om 02:57
410 Antwoorden / 18 Vragen

Beste Linda,

Herken je frustratie met Ziggo heel goed en ben het absoluut met je eens. Echter zolang de klachten niet leiden tot een volksopstand zal hier ook helemaal niets veranderen en moet je er maar mee leren leven. En was is maar een concurrent die het anders doet. Het fenomeen marktwerkting wordt misbruikt door eigenlijk iedereen .Ook hier zijn er reacties die het voor ziggo opnemen? Vind dat raar als je betaald voor een product niemand bij de klachtenhulp ook maar 1 moment denkt ;we moeten deze klant compenseren en helpen.

Echter u praat niet met Ziggo. U praat met uitbesteding met eigen businessmodellen en belangen.
Ergo callcentra en incassobedrijven waar protocollen leidend ziijn ook al bel je 100 keer je komt nooit verder. En de echte Ziggo op de beurs genoteerd heeft een beperkt aantal experts in dienst die als er media nodig zijn uit coulance alles in 1 klap oplossen. Lukt bij enkelen ,maar de gehele rest van rechtmatige klagers moeten hetzelf maar oplossen.Volgens de wet heeft de consument recht op vergoeding als het gekochte product niet werkt. Geld ook voor alles in 1 van Ziggo . Als de consument niets te verwijten valt,meestal, moet de verkoper of nakomen of herstellen met schadevergoeding of ontbinden.

Ga je naar de rechter krijg je 100% en altijd gelijk. Echter de consument is zwak. Wie o wie wenst 2 jaar zonder internet-tv-telefonie gelijk te halen.
Heb het geluk dit nog 1 stapje erger te maken. Kan via uitbesteding van Ziggo als ik wil voor 20 euro per maand alles in 1 exact hetzelfde afnemen. Met een paar simpele internethulpjes. In hongarije, maar dat mag niet!!!. Vrije marktwerking bestaat niet en de VVD mag naar opheffingsvergadering.