Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tanja1980
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2014 om 15:44sta op stoel ProminentIk zou bijna zeggen:"wat grappig dat op mijn vraag van meer dan 2 jaar terug nog steeds reacties komen", maar eerlijkheidshalve: zo grappig vind ik dat niet. In die zin, dat het triest is te bemerken dat Prominent blijkbaar nog steeds niet veel in hun handelswijze heeft veranderd.
Hoe wil je sluipenderwijs de naam van je eigen bedrijf te grabbel gooien, het is mij een raadsel.
Mijn ouders hebben na 2 jaar nog steeds dagelijks plezier van hun stoelen. Het enige wat zij ooit hebben gedaan aan de stoelen is een keer smeren met WD40 en ik heb de stoelen een keer ingesmeerd met ledervet. Even oppoetsen en ze zagen er weer uit als nieuw. En dan te bedenken dat ze bij aanvang niet eens nieuw waren…
Een vriendin van mijn ouders heeft inmiddels ook bij de firma Vitaalzorg Nederland gekocht. In principe wilde ze dezelfde stoel hebben die mijn ouders hebben, maar dat had ze bij het bellen naar het bedrijf niet gezegd, omdat ze wilde kijken wat de firma zelf zou adviseren. Zij heeft hele ernstige reumatische klachten en moet veel met de benen omhoog liggen zodat haar spieren en gewrichten ontspannen. Vitaalzorg stelde allerlei vragen zodat ze een goed beeld kregen en raadde de vriendin een stoel aan van het merk Fitform. Uiteindelijk zit ze nu al drie kwart jaar met veel plezier in haar stoel en het maakt alles een stuk dragelijker voor haar. (ze is er niet uit te slaan zegt mijn moeder weleens)...
Ondanks dat ik toch al blij was met dit bedrijf vond ik het heel goed te horen dat zij echt kijken naar de klachten van een persoon. Ze verkopen niet zomaar maar willen blijkbaar eerst een beeld krijgen van de persoon om op die manier een goed advies te geven.Ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal, maar helaas gaat het tegenwoordig niet altijd zo.
@Ellyvloon: Triest te lezen dat uw moeder deze nare ervaring heeft. Ik heb na mijn berichtje in 2012 heel veel gegoogled naar Prominent en kwam op allerlei fora terecht. Op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met lezen, want het maakte me erg boos, al de oudere mensen die de dupe worden en hun spaarcentjes opmaken aan producten waar ze geen baat bij hebben. Ik heb het echt van me af moeten glijden, want ik werd er iedere keer weer bijna naar van en vooral erg boos.
Ik raad u aan eens te informeren naar zo'n Fitform stoel. Want naar ik weet zijn die Prominent stoelen helemaal niet op maat afstelbaar, dus in die zin heeft de ergotherapeut van uw moeder gelijk denk ik.
Heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat er een oplossing voor uw moeder komt! -
Jan 11, 2012 om 19:52sta op stoel Prominentpino123:
Appels en peren vergelijken..tja, daar heb ik een andere mening over. Als de prijs vanaf het begin af aan duidelijk is, is het verschil in prijs inderdaad niet aanwijsbaar verwijtbaar en maak je zelf de keuze tussen nieuw of tweedehands. Waar het in mijn probleemstelling om gaat, is juist het feit dat de prijs totaal niet duidelijk is bij aanvang, sterker nog; misleidend is. En dat zou, naar mijn persoonlijke mening niet mogen. -
Jan 11, 2012 om 13:31prominentIk weet niet of u inmiddels al voorzien bent, maar zie uw vraag nu.
Had gisteren toevallig net zelf een vraag neergezet op deze site met betrekking tot een sta op stoel.
Mijn ouders hebben een Prominent Romeo stoel gekocht bij Vitaalzorg Nederland. Hun stoelen zijn kort gebruikt, maar in nieuwstaat.
Stoel ziet er inderdaad als nieuw uit! Mocht je nog geen stoel hebben, dan raad ik je aan op hun website te kijken. -
Jan 11, 2012 om 00:07is deze site betrouwbaarHelaas...geen echte Uggs...
Hopelijk ben je geen meisje dat schoenen wil kopen alleen maar omdat er Uggs opstaat.. ;-)
(niet meelopen met die onzin)..
Maar wat betreft de kwaliteit..echte Uggs hebben lamswol aan de binnenkant en nepuggs hebben vaak synthetisch materiaal aan de binnenkant. Als je ze veel gebruikt kunnen je voeten erg gaan zweten...
Maar aan de andere kant: steeds meer stoere merken verkopen soortgelijke schoenen met beter, goed, hoogwaardig synthetisch materiaal. Ervan uitgaand dat je nog in de groei hebt, draag je ze dan een winter en kan je volgende winter weer nieuwe, gave shoes kopen! -
Jan 10, 2012 om 23:51rechten betreft fotoshootFoto's laten maken bij een fotograaf is nu eenmaal niet goedkoop. Groupon heeft leuke aanbiedingen, maar mijn eigen ervaring is dat je heel goed moet lezen voordat je uit enthousiasme een aanbieding van Groupon direct aanschaft.
Vergeet niet dat er in fotografie veel meer werk zit, dan dat jij als client ziet. Tenminste..als je er eentje hebt getroffen die zijn werk netjes afmaakt. En dat betekent dat er veel tijd zit in de fotobewerking om de puntjes op de 'i' te zetten.
Ik fotografeer zelf ook en loop er vaak tegenop dat mensen zich niet realiseren hoeveel uren werk er achter een foto zit.
Maar goed, waar hier het probleem zit; je bent akkoord gegaan met aanschaf van de foto's, hebt ze blijkbaar bekeken en er zelfs al voor betaald. Je kan nu die afspraak niet meer ontbinden...
Vind het jammer voor je dat je deze ervaring hebt. Naar...
Voortaan goed lezen voordat je iets doet en neem je tijd om te beslissen of je wel iets doet of niet..maar dat zal je na deze ervaring vast doen.
Zo doen we allemaal weleens een zet waar we achteraf spijt van hebben..succes! -
Jan 10, 2012 om 23:40Waarom is verlenging van verlopen HEMA Lekker Weg Bon zo duurBonnen waar geen datum opstaat, zijn wettelijk gezien onbeperkt geldig.
Een bon waar een geldigheidstermijn op staat (dit moet inderdaad minimaal 1 jaar zijn, dus hier hebben ze zich aangehouden) is wettelijk gezien 5 jaar geldig...
Volgens mij stonden er op die bonnen van de Hema geen afgiftedata...en dat is jammer...maar als je dus de de aankoopbon van de tegoedpas toevallig nog hebt....kan je gerust terug, want dan is de bon na aankoopdatum echt nog 5 jaar geldig. -
Jan 10, 2012 om 23:12sta op stoel Prominenttenormin: Mijn vraag was niet bedoeld om Prominent 'aan de schandpaal te nagelen'. Ik uit juist een persoonlijke mening op basis van mijn eigen ervaringen en vraag mij derhalve eenvoudigweg af of ik de enige ben met bovenstaand beschreven ervaring.
Uiteraard heb ik mijn ongenoegen ook naar Prominent zelf geuit, maar van hen zal ik niet vernemen of andere cliënten ook dezelfde ervaring hebben..dus vandaar mijn vraag op deze website.
Ik ben blij te lezen dat u wel goede ervaring heeft. Iedereen heeft andere wensen en een ander budget.
Ik persoonlijk vind echter, dat er een bepaalde verwachting wordt geschept door Prominent, waarbij het uiteindelijke kostenplaatje pas duidelijk wordt op het einde van de rit. Hoewel ik persoonlijk de prijzen buitensporig vind, is dat nog niet eens waar het mij nu om gaat, maar het totaalplaatje van werkwijze.
De door u beschreven service wordt zover ik weet overigens ook bij Vitaalzorg Nederland verleend, zonder onverwachte kosten.
Vladja; dank voor je tip, ik ga dit eens nalezen!