ja
door janneke1602 Jan 3, 2012 om 10:14
Voeding & gezondheid

Is deze site betrouwbaar

hallo beste mensen ik ben janne en ik ben 10 jaar bijn ben ik 11 jaar. ik wil heel graag nieuwe uggs en ik ging kijken en kijken tot ik een goede site vond aleen uggs zijn heel duur normaal. en op deze site zijn ze niet duur dus mama dacht dat die site niet betrouwbaar is en nu wil ze weten of die betrouwbaar is .

ps. er is geen catergorie voor dit onderwerp dus vul ik maar wat in

dit is de website:

http://www.goedkopeuggsnederlands.eu/checkout/cart/

alvast bedankt! met vriendelijke groete janne van bussel

8268 8 Rapporteer

pavoordf
door pavoordf - Jan 3, 2012 om 10:26
519 Antwoorden / 73 Vragen

Ik zou er niet op vertrouwen. Het nederlands op de site is een "mechanische" vertaling, zie voorbeeld

Het maakt niet uit welke stijl van UGG laarzen te koop beslissing die u wilt, kunt u uw favoriete UGG laarzen goedkoop. Met de hulp ugg outlet, er is te niet nodig, dan kunt u de laptop laarzen en comfortabel te kopen, zal de kwaliteit zeker zorgen dat u een speciale winter, meer plezier uit het verkopen ugg boots

e-mail is een hotmail adres
geen contactgegevens
enz.

godefrieda
door godefrieda - Jan 3, 2012 om 10:28
195 Antwoorden / 12 Vragen

Het kunnen ook „imitatieuggs” zijn die vanuit Azië, o.a. uit China of Taiwan kunnen komen.

Hoe wel de Nederlandse (Europese) Douane erg alert is op mogelijke import van „imitatie”, dus inbreuk(en) op het merkenrecht, patent(en) e.d.

Bestel je de „UGGS” via een website - de website heeft een extentie . eu en daarmee wil niet zeggen dat de verkoop vanuit Nederland plaatsvindt - en het komt „geïimporteerd” binnen, dan wordt de bestelling geconfisceerd (in beslag genomen) en waarop een dure boete op volgt.

Bezint eer gij er aan begint! Goedkoop kan weleens duurkoop worden! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Cookies
door Cookies - Jan 3, 2012 om 10:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Deze shop is onbetrouwbaar.

loreleigil
door loreleigil - Jan 3, 2012 om 11:12
678 Antwoorden / 3 Vragen

De laarzen zijn niet voor niets zo goedkoop, waarschijnlijk zijn dit neppers. Niet kopen dus, zonde van je centjes!

f.weele
door f.weele - Jan 3, 2012 om 11:13
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste janneke1602, als je bovenaan in het zoekvak "uggs" intypt en op zoeken klikt,
dan krijg je heel wat onderwerpen te zien over deze laarzen. Als je nog niet gedaan hebt, probeer het dan maar eens en lees de verhalen over de uggs!
m.vr.gr.

jpm
door jpm - Jan 3, 2012 om 11:40
820 Antwoorden / 28 Vragen

Alle Ugg's zouden zo goedkoop moeten zijn, maar de echte zijn helaas veel duurder. Als je je wilt laten bedriegen zou je er zeker je imitatie-ugg's moeten bestellen, de kwaliteit zal je tegenvallen.
Ik zou willen adviseren: spaar nog een poosje door, dat is uiteindelijk beter.

godefrieda
door godefrieda - Jan 3, 2012 om 13:43
195 Antwoorden / 12 Vragen

Goedkoop is duurkoop! De kwaliteit is veelal van belabberde materialen.

Weggegooid geld!

Je zou een sukkel zijn als je wel doet, mijn advies is: „Niet doen!!!”

ta
door tanja1980 - Jan 11, 2012 om 00:07
7 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas...geen echte Uggs...
Hopelijk ben je geen meisje dat schoenen wil kopen alleen maar omdat er Uggs opstaat.. ;-)
(niet meelopen met die onzin)..
Maar wat betreft de kwaliteit..echte Uggs hebben lamswol aan de binnenkant en nepuggs hebben vaak synthetisch materiaal aan de binnenkant. Als je ze veel gebruikt kunnen je voeten erg gaan zweten...
Maar aan de andere kant: steeds meer stoere merken verkopen soortgelijke schoenen met beter, goed, hoogwaardig synthetisch materiaal. Ervan uitgaand dat je nog in de groei hebt, draag je ze dan een winter en kan je volgende winter weer nieuwe, gave shoes kopen!