Antwoorden gegeven door: vodafonewebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 5, 2017 om 12:49Vodafone schrijft teveel geld af en betaald niet terug, wat moet ik doen?
Beste Fransis,
wij ontvingen tot nu toe nog geen e-mail van u. Indien het probleem nog niet opgelost is, ontvangen we graag de gevraagde gegevens. Dan kunnen wij ermee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Berny
Vodafone 24/7 Web Crew
-
Nov 24, 2017 om 09:58Vodafone schrijft teveel geld af en betaald niet terug, wat moet ik doen?
Beste Fransis
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew -
Nov 15, 2017 om 08:27Vodafone
Beste EMMAELSA,
U kunt hier: http://voda.fo/ne/akwi4 zien op welke manier u dit kunt stopzetten.
Met vriendelijke groet, Paria
Vodafone 24/7 Web Crew
-
Nov 1, 2017 om 15:20Vodafone stuurt telefoon op en een nieuw abonnement waar ik niet om gevraagd hebBeste coffeng27,
We hebben helaas geen gegevens ontvangen. Indien het issue nog actueel is ontvangen we graag de gevraagde gegevens zodat we het voorval kunnen onderzoeken.
Groet, Eric -
Oct 24, 2017 om 15:34Vodafone stuurt telefoon op en een nieuw abonnement waar ik niet om gevraagd heb
Beste coffeng27,
Uiteraard dienen we dit verder te onderzoeken. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone Web Crew
-
Jul 8, 2017 om 16:31Bestelling geannulleerd, maar wordt niet behandeldBeste Sabrina Barbara
Helaas hebben we ondanks ons verzoek om een e-mail te sturen, geen informatie mogen ontvangen.
Ik sluit derhalve de case af
Met vriendelijke groet,
Per
Vodafone 24/7 Web Crew -
Jul 8, 2017 om 16:12Klacht Abon. VodafoneHallo Monica,
Bedankt voor het alsnog sturen van de gevraagde gegevens per e-mail.
Ik heb de mail zojuist beantwoord
Vriendelijke groet,
Per
Vodafone 24/7 Web Crew -
Jul 4, 2017 om 10:25Bestelling geannulleerd, maar wordt niet behandeldBeste Sabrina,
Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt u graag dat we het alsnog nakijken dan wil ik u vragen om ons een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew -
Jul 4, 2017 om 10:22Klacht Abon. VodafoneBeste Monica,
Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt ugraag dat we het alsnog nakijken dan wil ik uw man vragen om ons alsnog een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew -
Jun 29, 2017 om 10:02Klacht Abon. Vodafone
Beste Monica,
Ik wil uw man graag verder helpen. Uw man kan zijn klacht en onderstaande gegevens e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van het bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew