Co
door Coffeng27 Oct 21, 2017 om 20:26
Computers & telefonie

Vodafone stuurt telefoon op en een nieuw abonnement waar ik niet om gevraagd heb

Hoe kom ik van een Vodafone abonnement af die ik niet heb afgesloten

1170 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 21, 2017 om 20:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u wel om die telefoon gevraagd of ook niet? Al contact met ze gehad?

Cookies
door Cookies - Oct 21, 2017 om 20:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat zei Vodafone toen je ze belde?

ne
door neodutchio - Oct 21, 2017 om 21:14
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe kom ik van een Vodafone abonnement af die ik niet heb afgesloten
U neemt uw telefoon en neemt contact op met Vodafone. Zij kunnen u precies vertellen hoe het kan dat er een nieuwe telefoon verstuurd is. Als blijkt dat er een fout gemaakt is zullen zij u ook vertellen hoe u de telefoon weer kunt terug sturen.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2017 om 00:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat bij Vodafone uitzoeken? Op dit forum kunnen we het niet voor u regelen.

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2017 om 11:04
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Beschikt Vodafoon over uw bankrekeningnummer, dan zou ik dat maar goed in de gaten houden. In feite mag u ongevraagd ontvangen goederen als uw eigendom beschouwen, maar ik denk dat hier meer aan de hand is. (rot)geintje van iemand uit uw omgeving misschien. Neem contact op met Vodafoon en vraag om een bevestiging van o.a. het abonnement.

ne
door neodutchio Oct 22, 2017 om 11:15
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Of kan gewoon een foutje zijn.

gerbera
door gerbera Oct 22, 2017 om 11:19
7368 Antwoorden / 14 Vragen

ken ook, daarom schreef ik ook, maar ik denk dat hier meer aan de hand is

diumenge
door diumenge - Oct 22, 2017 om 11:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U kunt ze bellen, schrijven, mailen of in een winkel langsgaan om ze dat duidelijk te maken.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 24, 2017 om 15:34
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste coffeng27,

Uiteraard dienen we dit verder te onderzoeken. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 1, 2017 om 15:20
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste coffeng27,

We hebben helaas geen gegevens ontvangen. Indien het issue nog actueel is ontvangen we graag de gevraagde gegevens zodat we het voorval kunnen onderzoeken.
Groet, Eric