mo
door monica buurmans Jun 27, 2017 om 23:54
Computers & telefonie

Klacht Abon. Vodafone

Mijn man heeft na tel. Overleg met vodafone zijn abon. Verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. Eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( ging om verlenging met nr behoud). Hier ging hij niet mee accoord en in overleg moest het toestel retour. Dit hebben wij gedaan. Ook een mail gehad van ze met bevestiging dat hij goed is ontvangen. Vervolgens hebben wij opnieuw een na toestel besteld ditmaal met nr behoud. Deze is ook binnengekomen. Maar het eerste toestel wat dus retour is gegaan daar ontvangen wij rekeningen van. Terwijl we een bevestiging hebben dat ze hem in goede orde hebben ontvangen. We hebben nu al zovaak gebeld dat we geld retour willen hebben. Maar je word van de een naar de ander doorverbonden. Iedereen maakt een melding in het systeem, maar ondertussen gebeurt er niks. Gaat nu om bijna 300 eur. Worden het een beetje zat.
Wat kunnen we nu doen?

1486 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 28, 2017 om 00:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Sim only nemen de volgende keer en geen toestel op afbetaliing of via de provider kopen.
Voor nu zoek de webcare op op het Vodafone forum, daar wordt u vast snel geholpen.

marita5
door marita5 - Jun 28, 2017 om 00:08
11521 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Monica Buurmans , 

Plaats uw klacht op het Vodafone Forum , daar reageren moderators , klik op de rode regel . 

https://forum.vodafone.nl/ 

Let op Vodafone reageert ook op deze site , hopelijk helpen ze u dan .

tijger1
door tijger1 - Jun 28, 2017 om 00:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En anders kont er hier wel een webcaremedewerker langs, die het voor u gaat uitzoeken en oplossen. 

Al die reut op afbetaling. Koop zelf een toestel in de winkel en neem een sim-only abonnement. Dan hebt u geen gez**k.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 29, 2017 om 10:02
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Monica,

Ik wil uw man graag verder helpen. Uw man kan zijn klacht en onderstaande gegevens e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van het bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 4, 2017 om 10:22
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Monica,

Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt ugraag dat we het alsnog nakijken dan wil ik uw man vragen om ons alsnog een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 8, 2017 om 16:12
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Monica,
Bedankt voor het alsnog sturen van de gevraagde gegevens per e-mail.
Ik heb de mail zojuist beantwoord

Vriendelijke groet,
Per 
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer