sa
door sabrina barbara Jun 25, 2017 om 22:33
Winkels & webshops

Bestelling geannulleerd, maar wordt niet behandeld

Begin mei een abonnement met toestel besteld.
De levering kon niet uitgevoerd worden, dus 3 dagen later het abonnement geannulleeerd.
Ordernummer: 259671191

Nu 1,5 maand verder 5x aan de lijn gehangen met vodafone, maar de annulering komt niet voorbij de klantenservice.
Ik wacht nu al 1,5 maand op ruim €300,= (aanbetaling op de telefoon).
Nu gaan ze ook nog eens abonnement geld innen op een telefoon die nooit bij mij is binnen gekomen.

Dit is zo vermoeiend, welke stappen kan ik nemen buiten vodafone?

1404 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 25, 2017 om 23:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zal zich hier wel een webcare medewerker melden, die het voor u gaat uitzoeken en misschien zelfs gaat oplossen.

Maar waarom koopt u die telefoon niet gewoon in een winkel. Dan hebt u tenminste wat.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 25, 2017 om 23:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

In de.winkel moet je het toestel ineens aftikken, dat zal het probleem wel zijn.

costnix
door costnix Jun 26, 2017 om 01:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor 300 Euro kan je een deftig toestel kopen.

Cookies
door Cookies Jun 26, 2017 om 09:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS wil geen deftig (????) toestel kopen, maar 1 met goede specificaties.

marita5
door marita5 - Jun 26, 2017 om 06:33
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sabrina Barbara,

Plaats uw klacht / vraag op het forum van Vodafone daar is ook de webcare actief , klik op de rode regel .

https://forum.vodafone.nl/

edrick3
door edrick3 - Jun 26, 2017 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 26, 2017 om 14:07
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sabrina,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 4, 2017 om 10:25
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sabrina,

Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt u graag dat we het alsnog nakijken dan wil ik u vragen om ons een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 8, 2017 om 16:31
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sabrina Barbara
Helaas hebben we ondanks ons verzoek om een e-mail te sturen, geen informatie mogen ontvangen.
Ik sluit derhalve de case af

Met vriendelijke groet,
Per
Vodafone 24/7 Web Crew