Bestelling geannulleerd, maar wordt niet behandeld
Begin mei een abonnement met toestel besteld.
De levering kon niet uitgevoerd worden, dus 3 dagen later het abonnement geannulleeerd.
Ordernummer: 259671191
Nu 1,5 maand verder 5x aan de lijn gehangen met vodafone, maar de annulering komt niet voorbij de klantenservice.
Ik wacht nu al 1,5 maand op ruim €300,= (aanbetaling op de telefoon).
Nu gaan ze ook nog eens abonnement geld innen op een telefoon die nooit bij mij is binnen gekomen.
Dit is zo vermoeiend, welke stappen kan ik nemen buiten vodafone?
Er zal zich hier wel een webcare medewerker melden, die het voor u gaat uitzoeken en misschien zelfs gaat oplossen.
Maar waarom koopt u die telefoon niet gewoon in een winkel. Dan hebt u tenminste wat.
In de.winkel moet je het toestel ineens aftikken, dat zal het probleem wel zijn.
Voor 300 Euro kan je een deftig toestel kopen.
TS wil geen deftig (????) toestel kopen, maar 1 met goede specificaties.
Hallo Sabrina Barbara,
Plaats uw klacht / vraag op het forum van Vodafone daar is ook de webcare actief , klik op de rode regel .
https://forum.vodafone.nl/
Beste Sabrina,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste Sabrina,
Helaas hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Wilt u graag dat we het alsnog nakijken dan wil ik u vragen om ons een e-mail te sturen met daarin de gevraagde informatie.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste Sabrina Barbara
Helaas hebben we ondanks ons verzoek om een e-mail te sturen, geen informatie mogen ontvangen.
Ik sluit derhalve de case af
Met vriendelijke groet,
Per
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen
Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer