Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wehkamp_webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 1, 2020 om 19:04Wehkamp annuleert eenzijdig mijn bestellingGoedenavond,
Spijtijg om te lezen dat je pakket niet was afgeleverd bij het gekozen DHL-punt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor deze leverfout. Wij zullen hier een klacht over doorzetten aan de DHL. Zou je hier voor je klantgegevens naar ons willen mailen, samen met een korte samenvatting van deze klacht (of een link naar dit forumbericht)? Dit mag worden gemaild naar socialmedia@wehkamp.nl.
Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan ook graag nog weten in de mail.
Met vriendelijke groet
Webcareteam Wehkamp -
Oct 4, 2019 om 08:30Restitutie geld van een niet leverbaar produkt besteld bij wehkamp
Goedemorgen,
Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met jouw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
Zo kunnen we je klacht verder in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
-
Aug 6, 2019 om 21:412 maanden slapen op een matras met fabricage fout wat zijn mijn rechten?Goedenavond,
Is het matras inmiddels naar tevredenheid omgeruild?
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail op socialmedia@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp -
Feb 27, 2019 om 21:0111 jaar na dato een incasso(intrum)van wehkampGoedenavond,
We willen je graag vragen om dit eerst te bespreken met Intrum Justitia; wanneer er een bedrag door ons is overgezet naar een incassobureau, ligt de verdere afhandeling hiervan ook bij hen.
Mocht je er met Intrum Justitia niet aan uitkomen, of mochten er onduidelijkheden zijn over het bedrag, dan kijken we graag verder met je mee.
Zou je ons hiervoor wat gegevens willen sturen via de mail? We ontvangen graag een kopie van de brief van het incassobureau, of in ieder geval de naam van de geadresseerde en het adres waar de brief naar gestuurd was. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp -
Feb 27, 2019 om 20:46Wehkamp breng vvvcards niet in mindering mag dat?Goedenavond,
Het is begrijpelijk dat je dit bedrag van de VVV-bonnen graag wilt kunnen gebruiken voor de bestelling, zeker gezien de hoogte van het bedrag. We kijken graag met je mee, naar wat we hierin voor je kunnen betekenen.
Zou je ons je klantegegevens willen toesturen via de mail, met je geboortedatum ter bevestiging? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag hierbij verwijzen naar dit forum-bericht.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp -
Nov 6, 2017 om 12:14IncassoGoedemiddag,
Wat een zeer vervelende situatie dat er post van de vorige bewoner op het adres terecht komt. Ik haal uit jouw verhaal dat we inmiddels per post op de hoogte zijn gesteld hiervan.
Uiteraard is het nooit verkeerd om na te gaan of dit al in behandeling is.
Graag ontvang ik je gegevens per email via socialmedia@wehkamp.nl en deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp -
Jan 27, 2017 om 14:26WehkampGoedemiddag,
Graag ontvangen we jouw klantnummer of postcode en huisnummer via socialmedia@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp -
Dec 7, 2016 om 09:01Reparatie?Goedemorgen,
Dat is erg vervelend om te lezen. Graag ontvangen we je postcode+huisnummer of je klantnummer. Deze mag je sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl. We helpen je daar graag verder.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp -
Nov 6, 2016 om 16:32Terug betalingGoedemiddag,
Wat een vervelende kwestie. Het is duidelijk dat dit voor je uitgezocht moet worden. Wil je ons in een e-mail je klantnummer en je postcode en huisnummer doorgeven? Dan gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp -
Nov 4, 2016 om 22:38Geschil met WehkampGoedenavond,
Allereerst vervelend dat we nog niet tot een oplossing hebben kunnen komen. Om te kijken wat we verder hierin nog kunnen betekenen zou ik willen vragen je gegevens te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. We hopen dan samen tot een passend voorstel te kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp