su
door suus200 Feb 4, 2019 om 21:58
Winkels & webshops

Wehkamp breng vvvcards niet in mindering mag dat?

Ik heb een artikel gekocht bij wehkamp door het inzetten van vvvcards. Het artikel is geleverd en ik ben het in gebruik gaan nemen.
Later krijg ik een rekening, de vvvcards heeft Wehkamp per abuis niet verrekend met het artikel maar als tegoed op mijn account gezet nu heb ik dus een rekening van ruim 200 euro en een tegoed van ruim 200 euro. Wehkamp weigert dit tegoed te gebruiken voor het gekochte artikel.
Ik had het artikel niet gekocht zonder inzet van de vvvcards en terug sturen kan niet meer omdat ik het al ben gaan gebruiken. De VVV card tegoed kan ik ook niet meer elders inzetten omdat het wel vastgezet in in mijn Wehkampaccount.
Ik dacht het artikel opnieuw te bestellen van dit tegoed en dat weer terug te sturen zodat mijn openstaande rekening komt te vervallen maar het artikel is uitverkocht. Mag Wehkamp het tegoed zomaar blokkeren voor ander gebruik bij andere verkopers. Ik heb het geld niet omdeze rekening ineens te betalen dus nu moet ik rente betalen terwijl ik bij hen wel tegoed heb. Zedwingen me nu dus een uitgave van 400 euro te doen bij hen terwijl ik mezelf een cadeau gunde vaneen vvvcard

2557 6 Rapporteer

ne
door neodutchio - Feb 4, 2019 om 22:45
5165 Antwoorden / 12 Vragen

De enige manier om een VVV kaart om te zetten naar Wehkamp tegoed is als je iets terug stuurt dat betaald is met een VVV kaart.
Bij het afrekenen geef je het nummer in en klik je op verzilver. Dat gebeurt in de kassa omgeving en daar zit geen link in naar het wehkamptegoed. Geen idee wat u dan gedaan heeft, maar het lijkt mij niet op een technische fout. Mocht u toch overtuigd zijn dat het een fout van Wehkamp is en wat u ook kan bewijzen, dan kunt u een klacht indienen bij het Thuiswinkel Waarborg. Hier is Wehkamp bij aangesloten.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2019 om 22:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wehkamp reageert hier ook op de site. Zodra zij dat doen zal het beslist wel goed komen, als u alle stappen goed hebt gevolgd.

tenormin
door tenormin Feb 5, 2019 om 00:26
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Heel lang geleden dat ze reageerden op deze site.

tijger1
door tijger1 Feb 5, 2019 om 00:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar het was ook langgeleden dat er een klacht was over Wehkamp.

panter22
door panter22 - Feb 5, 2019 om 09:09
6599 Antwoorden / Vragen

Klik op klachtenprocedure en vul het formulier in.
https://www.wehkamp.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 5, 2019 om 09:37
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Snel zoeken naar  waar vvvcards te besteden zijn zie ik dat Wehkamp niet in het lijst voorkomt. Op de vvvcard specifieken zoeken naar Wehkjamp geeft ook geen resultaat.

M.a.w. kon u de kaarten wel bij Wehkamp besteden?

panter22
door panter22 Feb 5, 2019 om 09:57
6599 Antwoorden / Vragen

Sinds 13 december 2018 kun je de vvvgiftcard bij Wehkamp inleveren.
Er zal iets misgegaan zijn. Want als je die card niet in zou kunnen leveren, dan moet de card geweigerd worden en het tegoed niet op het account bij Wehkamp worden gestort.
https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2018/12/vvv-cadeaukaart-nu-ook-in-te-wisselen-bij-wehkamp/index.xml

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 5, 2019 om 11:49
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Dat betekent dan dat de website van de VVV niet up to date is. Als eerder gemeld leert de ervaring dat bij Wehkamp ook naar deze site wordt gekeken en dat is dan even afwachten of en hoe er wordt gereageerd. Men had tde kaarten gewoon moeten accepteren zonder verder gedoe.

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2019 om 14:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als Wehkamp de zaak niet naar tevredenheid regelt zou ik een klacht plaatsen.
Bv op klachtenkompas: https://www.klachtenkompas.nl/

we
door wehkamp_webcare - Feb 27, 2019 om 20:46
83 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond,

Het is begrijpelijk dat je dit bedrag van de VVV-bonnen graag wilt kunnen gebruiken voor de bestelling, zeker gezien de hoogte van het bedrag. We kijken graag met je mee, naar wat we hierin voor je kunnen betekenen.

Zou je ons je klantegegevens willen toesturen via de mail, met je geboortedatum ter bevestiging? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag hierbij verwijzen naar dit forum-bericht.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp