Ha
door Hanneke renne Oct 2, 2019 om 16:01
Geldzaken & recht
Restitutie geld van een niet leverbaar produkt besteld bij wehkamp

6 september bestelling gedaan bij wehkamp.
11 september navraag gedaan waar het bleef, men ging navragen leverancier.
13 september nog niets gehoord wederom contact produkt niet leverbaar men ziet dat er n uitbetaling gepland staat.
22 september nog maar eens contact geen pakketje geen geld. Dan zou t ineens gaan over n vermissing.....daar ga ik niet in mee mijn geld meer dan 100 euro staat nog steeds op de tussenrekening....
1 oktober verzoek mij mij om een vermissingsformulier naar WAARHEID in te vullen? Nou dat doe ik dus niet want er is niks vermist het is niet leverbaar en Wehkamp houdt mijn geld vast stond namelijk 13 september al op de tussenrekening.......
ik wil niet een leugenachtig formulier invullen maar wel mijn geld terug per direkt.
dat kan niet.......
hoe bestaat dit nu?

3171 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2019 om 16:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien moet u het dan bij Kassa neerkeggen? Want dit is het forum.

Als de bestelling niet geleverd is en ook niet meer geleverd kan worden, moet Wehkamp gewoon het geld terugstorten zonder allerlei rare formulieren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 2, 2019 om 16:23
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Het klijkt mij dat u hier terecht kunt met uw klacht over de biuj het Thuiswinkel aangesloten webshop: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier

marita5
door marita5 - Oct 2, 2019 om 16:25
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hanneke Renne ,

Wehkamp is aangesloten bij Thuiswinkel.org dien daar een klacht in , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/wehkamp.nl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

ju
door juliomariner - Oct 2, 2019 om 16:32
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Zet dit verhaal ook anders eens neer bij de collega's van het Tros radar forum. Daar leest Webcare van Wehkamp af en toe ook mee. Kan wel even duren maar ze reageren meestal wel.

panter22
door panter22 - Oct 2, 2019 om 17:52
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt een bestelling gedaan bij Wehkamp zelf of bij een partner?
Heb je een verzendbevestiging van je bestelling gekregen. Met een track en trace nummer
Of heb je helemaal niets gehoord.
Dat maakt verschil. Het is mogelijk dat het pakket wel verstuurd is maar niet aangekomen,
Dan is er mogelijk sprake van vermissing.
Niet leverbaar met een uitbetaling die niet komt, dat is vreemd.

we
door wehkamp_webcare - Oct 4, 2019 om 08:30
83 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen,

Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met jouw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
Zo kunnen we je klacht verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

mo
door mof - Oct 4, 2019 om 14:36
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Nou, u weet niet of het is vermist. Misschien was het wel leverbaar toen u het bestelde, is het zoek geraakt in de postverwerking en kan Wehkamp het niet meer leveren en heeft besloten u uw geld te retourneren.
dan is het nog steeds wel zo dat het door u bestelde product vermist is.

wehkamp neemt slechts haar verantwoordelijkheid door u te wijzen op het formulier waarop u kunt aangeven dat u het bestelde niet heeft ontvangen, vermist in de verzwnding.

u maakt zich druk om een scheet!

re
door red1 - Oct 4, 2019 om 15:47
329 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan ook bij WEHKAMP achteraf betalen  !! Dus eerst pakketje en dan pas betalen

wimmi20
door wimmi20 - Oct 4, 2019 om 17:57
2154 Antwoorden / 7 Vragen

TOPANTWOORD

Het product is niet leverbaar.
Dus dan kan het ook niet vermist zijn.