Ha
door Hanneke renne Oct 2, 2019 om 16:01
Geldzaken & recht
Restitutie geld van een niet leverbaar produkt besteld bij wehkamp

Restitutie geld van een niet leverbaar produkt besteld bij wehkamp

6 september bestelling gedaan bij wehkamp.
11 september navraag gedaan waar het bleef, men ging navragen leverancier.
13 september nog niets gehoord wederom contact produkt niet leverbaar men ziet dat er n uitbetaling gepland staat.
22 september nog maar eens contact geen pakketje geen geld. Dan zou t ineens gaan over n vermissing.....daar ga ik niet in mee mijn geld meer dan 100 euro staat nog steeds op de tussenrekening....
1 oktober verzoek mij mij om een vermissingsformulier naar WAARHEID in te vullen? Nou dat doe ik dus niet want er is niks vermist het is niet leverbaar en Wehkamp houdt mijn geld vast stond namelijk 13 september al op de tussenrekening.......
ik wil niet een leugenachtig formulier invullen maar wel mijn geld terug per direkt.
dat kan niet.......
hoe bestaat dit nu?

3171 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2019 om 16:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Misschien moet u het dan bij Kassa neerkeggen? Want dit is het forum. 

Als de bestelling niet geleverd is en ook niet meer geleverd kan worden, moet Wehkamp gewoon het geld terugstorten zonder allerlei rare formulieren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 2, 2019 om 16:23
16883 Antwoorden / 202 Vragen
4

Het klijkt mij dat u hier terecht kunt met uw klacht over de biuj het Thuiswinkel aangesloten webshop: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier

marita5
door marita5 - Oct 2, 2019 om 16:25
11532 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Hanneke Renne , 

Wehkamp is aangesloten bij Thuiswinkel.org dien daar een klacht in , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/wehkamp.nl/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

ju
door juliomariner - Oct 2, 2019 om 16:32
1329 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zet dit verhaal ook anders eens neer bij de collega's van het Tros radar forum. Daar leest Webcare van Wehkamp af en toe ook mee. Kan wel even duren maar ze reageren meestal wel.

panter22
door panter22 - Oct 2, 2019 om 17:52
6599 Antwoorden / Vragen
0

Je hebt een bestelling gedaan bij Wehkamp zelf of bij een partner?
Heb je een verzendbevestiging van je bestelling gekregen. Met een track en trace nummer
Of heb je helemaal niets gehoord. 
Dat maakt verschil. Het is mogelijk dat het pakket wel verstuurd is maar niet aangekomen,
Dan is er mogelijk sprake van vermissing.
Niet leverbaar met een uitbetaling die niet komt, dat is vreemd.

we
door wehkamp_webcare - Oct 4, 2019 om 08:30
83 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemorgen,

Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met jouw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
Zo kunnen we je klacht verder in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

mo
door mof - Oct 4, 2019 om 14:36
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Nou, u weet niet of het is vermist. Misschien was het wel leverbaar toen u het bestelde, is het zoek geraakt in de postverwerking en kan Wehkamp het niet meer leveren en heeft besloten u uw geld te retourneren.
dan is het nog steeds wel zo dat het door u bestelde product vermist is.

wehkamp neemt slechts haar verantwoordelijkheid door u te wijzen op het formulier waarop u kunt aangeven dat u het bestelde niet heeft ontvangen, vermist in de verzwnding.

u maakt zich druk om een scheet!

re
door red1 - Oct 4, 2019 om 15:47
329 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je kan ook bij WEHKAMP achteraf betalen  !! Dus eerst pakketje en dan pas betalen

wimmi20
door wimmi20 - Oct 4, 2019 om 17:57
2154 Antwoorden / 7 Vragen
0

TOPANTWOORD

Het product is niet leverbaar.
Dus dan kan het ook niet vermist zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer