Reacties gegeven door: abnamro
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 1, 2021 om 12:06Ik ben in het bezit van USA cheque en kan deze niet bij de ABNAMRO innen. Kunt u
@Tenormin
Klopt helemaal, dank voor de toevoeging! BIC/ SWIFT is voor een overboeking vanuit niet-SEPA landen noodzakelijk. Ook de adresgegevens van de bank moeten meegegeven worden:
ABN AMRO N.V.
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP
Amsterdam
The Netherlands
BIC/SWIFT: ABNANL2A
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/geld-overmaken/over-op-iban.html
Met vriendelijke groet,
Elvira
ABN AMRO Webcare -
Jan 21, 2021 om 11:50€ 1000 muntgeld kwijt omdat het apparaat veranderd was bij ABN AMRO
Beste Myrthe,
Om de klacht schriftelijk in te dienen, is het van belang dat er eerst een officiele klacht bij ons is geregistreerd. Indien in het vorige telefonische contact een klacht is geregistreerd en afgehandeld, kan er een brief worden gestuurd naar het adres dat mijn collega hierboven gaf. Is deze klacht nog niet geregistreerd, kan er toch het beste weer gebeld worden.
Met vriendelijke groet,
Janwalter
ABN AMRO Webcare -
Jan 19, 2021 om 12:10€ 1000 muntgeld kwijt omdat het apparaat veranderd was bij ABN AMRO
Beste Myrthe,
Het is begrijpelijk dat u baalt van de ontstane situatie en ik snap dat u graag een oplossing wilt voor uw vader. Als u het niet eens bent met het antwoord dat zowel u als uw vader hebben gehad, kan uw vader telefonisch (0900-0024) een officiële klacht indienen.
Onze klachtenafdeling zoekt uit wat er concreet gebeurt is en zal hierover een uitspraak doen. Mocht er een afwijzing komen en uw vader is het daar niet mee eens, dan kan hij bij onze afdeling Klachtenmanagement in beroep gaan. Hij vraagt dan om de klacht opnieuw te beoordelen. Deze brief kan opgestuurd worden naar:
ABN AMRO Bank N.V.
Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
De afdeling Klachtenmanagement onderzoekt en beoordeeld de reactie die u vader op de klacht heeft gehad en geeft uw vader hier een terugkoppeling op.
Met vriendelijke groet,
Elvira
ABN AMRO Webcare -
Feb 28, 2019 om 09:57Spaarrekening
Beste MEIN33,
In de brieven die wij verstuurd hebben, geven wij aan dat de Kapitaalmarktindex Rekening (KMIR) per 31 maart 2019 stopgezet wordt. Als er op dat moment nog geen andere bestemming gevonden is voor het bedrag op die rekening, dan wordt het saldo overgeboekt naar een Direct Spaarrekening.
In deze zelfde brief bieden wij onze klanten aan om alternatieve mogelijkheden te bespreken.
Ik denk dat wij op deze manier de mosterd op het juiste moment aanbieden. ;)
Met vriendelijke groet,
Janwalter
ABN AMRO Webcare -
Mar 29, 2018 om 14:06Privacy bij abn
Daar heb je helemaal gelijk in TIJGER1. Niet handig van me. Sorry hiervoor.
Wanneer JOSEKIND hierover telefonisch contact wilt, kan er een bericht via Whatsapp (+31613660024) gestuurd worden. In dat bericht kun je verwijzen naar dit forum. Ook kun je referentienummer 18071 doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Janwalter
ABN AMRO Webcare -
Mar 21, 2018 om 12:41Jaaropgave bank niet gemaakt op peildatum belastingdienst
Graag gedaan Robtimmermans2.
Ik zet je bericht als suggestie/tip door naar de betreffende afdeling. Bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Dhr. J van Vloten
-
Mar 9, 2018 om 10:05Jaaropgave bank niet gemaakt op peildatum belastingdienst
Beste Robtimmermans2,
Ik kan begrijpen dat je het jammer vind dat je jouw jaaroverzicht moet controleren.
Klopt, je kan deze zelf wel printen maar ons boekjaar sloot op vrijdag 29 decmber om 22.00 uur.
Vandaar dat je zelf jouw transacties tussen vrijdag 29 december en zondag 31 decmber moet controleren.
Deze vermelding is gebasseerd op het boekjaar 2017 en kan dus afwijken van jouw saldo op 31 december 2017.
Deze kan je zelf aanpassen in de aangifte mocht dit nodig zijn.
Ik ga ervan uit dat we jou voldoende geinformeerd hebben.
Mocht je hier nog meer vragen over hebben, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
B.Verdouw
-
Aug 3, 2017 om 11:23Mag de bank de schuld van een rekening zonder toestemming op een andere zetten?
Beste J.R.,
Ik begrijp dat je al in contact bent met onze afdeling Klachtenmanagement. Jammer dat je tot op heden geen concreet antwoord hebt ontvangen op een aantal vragen. Ik snap dat je nu via deze weg antwoorden zoekt. Het aanbod van mijn collega Mw. E. Van der Molen staat. We zien je e-mail tegemoet, mocht je hier gebruik van willen maken.
Vriendelijke groeten,
ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Witjes