Vragen gesteld door: JeroenMajoor
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 28, 2019 om 18:14
Nu wilde ik mijn abbonement bij t-mobile verlengen en had daarvoor een bestelling bij hun geplaatst via hun site. bevestingsmail ontvangen en sindsdien stilte. na een tijdje hun klantenservice maar eens gebeld en wat schertst tot mij verbazing en ergenis; men wist wist te vertellen dat hun site niet goed werkte, dat men hiervan al geruime tijd van op de hoogte was en uiteraard bereid waren om m ... Lees meer
-
Apr 22, 2018 om 18:04
Ongeveer twee maanden geleden had ik tickets geboekt voor eind juli/ begin augustus en omdat ik tot op heden niets ontvangen heb, heb ik maar navraag gedaan. in eerste instantie wist men te vertellen dat een gedeelte van dat traject nog niet boekbaar is, later dat er werkzaamheden op dat traject waren en men nog niet wist wanneer men klaar is ( overigens vinden op dat traject geen werkzaamheden p ... Lees meer