Vragen gesteld door: bklos133
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 23, 2019 om 12:38
Abbonnement simpel,
beste mensen, wie kan mij advies geven en of helpen.
ik heb voor mijn zus een abonnement afgesloten bij simpel. simonly.
na 3 dagen heb ik gebeld dat wij geen bereik binnen in huis hebben. keer op keer kreeg ik advies, tips en stappen die ik moest volgen.
na alles te hebben geprobeerd, nog steeds geen bereik.
nu wil ik het contract annuleren, maar dan ... Lees meer -
Feb 4, 2014 om 19:44
Geachte heer / mevrouw,
in oktober (2013) heb ik ziggo tv + internet z2 besteld. alles is goed gegaan tot ik op 21-1-2014 een factuur krijg met daarin kosten die veel hoger uitvallen. in plaats van 48,95 per maand was het nu 59,32. ik ben gaan inloggen op mijn ziggo en wat blijkt daar staat tv extra ipv standaard. 100% zeker dat ik standaard heb besteld. na een klacht bij ziggo te hebben neer ... Lees meer