bk
door bklos133 Feb 4, 2014 om 19:44
Geldzaken & recht

Ziggo factuur

Geachte heer / mevrouw,
In oktober (2013) heb ik Ziggo TV + Internet Z2 besteld. Alles is goed gegaan tot ik op 21-1-2014 een factuur krijg met daarin kosten die veel hoger uitvallen. In plaats van 48,95 per maand was het nu 59,32. Ik ben gaan inloggen op mijn ziggo en wat blijkt daar staat TV extra ipv standaard. 100% zeker dat ik standaard heb besteld. Na een klacht bij Ziggo te hebben neergelegd krijg ik een mail met daarin u heeft gebeld en gezegd dat u TV extra wilde hebben. Ik heb zelf geen ziggo aangesloten maar een monteur. Op 1-2-2014 krijg ik van Ziggo een overzicht met welke producten ik besteld heb en daarin staat heel duidelijk TV standaard. Ziggo beweerd anders. Wat kan ik hiermee doen?

601 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2014 om 19:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U moet toch ook een contract gekregen hebben waarin vermeld staat wat u gaat afnemen? Controleer dat. Staat daarin "standaard" stuur Ziggo dan een mail en verwijs naar het contract en naar het overzicht en eis dat zij de factuur aanpassen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer