Vragen gesteld door: gouddelver
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Apr 20, 2018 om 19:43
wij waren eerst klant van onsbrabantnet en konden bij elk voicemailbericht (op de vaste telefoon) kiezen voor 1= opnieuw beluisteren, 2= bewaren of 3=wissen. prima systeem. maar ons brabantnet is overgenomen door kpn. ons werd voorgespiegeld dat de dienstverlening even goed of beter zou zijn. ... Lees meer
-
May 31, 2011 om 14:58
Ik heb twee 'problemen' met de abn-amrobank, waarbij het tweede voor mij het zwaarste weegt:
1) de limiet voor rood staan op een gewone betaalrekening (privélimiet plus) wordt voor senioren (65 jaar en ouder) jaarlijks verlaagd. tot mijn 65e was de limiet voor mij € 2000; nu ik 71 ben nog maar € 1471. ik ervaar dit als leeftijdsdiscriminatie, maar hoor graag uw oordeel hierover.
2) van ... Lees meer