Vragen gesteld door: o.n.tevreden
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Sep 18, 2023 om 13:13
beste lezers/ mede hyundai rijders,
graag vraag ik jullie aandacht voor een zaak waar ik met hyundai in een jaar tijd niet uitkom. en die niet alleen op mij betrekking heeft, maar nadeel berokkent aan een grote groep hyundai rijders.
het betreft de navigatie functie, die door hyundai (dealer) tijdens een onderhoudsbeurt een jaar gelden ongevraagd is geupdate naar een nie ... Lees meer -
Jan 25, 2018 om 10:52
Nog meer mensen met een teleurstellende ervaring met smartwares en/of elro producten?
een paar jaar geleden kocht ik via de lokale praxis bouwmarkt een tweetal rookmelders van het merk elro. de importeur heette toen nog roos electronics maar heeft zijn naam veranderd in "smartwares"
de rookmelders, die van een duurder type waren, zouden batterijen hebben, die 10 jaar meegaan. in de ... Lees meer -
Mar 6, 2016 om 23:48
Mocht u een premium spotify abonnement hebben (of overwegen) en denkt een nieuwe samsung smart tv (uit de j of ju serie) aan te schaffen, pas dan op!
spotify heeft namelijk geen app gemaakt voor het tizen os, dat geïnstalleerd is op de j en ju serie.
daarmee kunt u dus geen afspeellijsten via uw samsung tv laten lopen.
ik vind het een buitengewoon slechte zaak van zowel spoti ... Lees meer -
Nov 6, 2012 om 12:22
Zijn er hier lezers, die net als ik, een groot probleem hebben met de jankende/brommende/gierende toon, die afkomstig is van de brandstofpomp, die in de polo bluemotion rechts onder de achterbank is ingebouwd?
mijn dealer kan het probleem niet verhelpen, ook niet met experts van pon. het is een fabricagefout van de pomp, maar pon wil niet tot een terugroepaktie overgaan, terwijl er vele ... Lees meer