Vragen gesteld door: o0danisha0o
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Apr 15, 2019 om 09:08
Ik heb sinds mei vorige jaar heel slecht of geen bereik.
de eerste 2 maanden heb ik zonder internet en tv gezeten hierdoor heb ik extra kosten moeten maken. ik heb meerdere malen keren contact met ziggo gehad en met andere bedrijven die hier ook voor verantwoordelijk zijn (volgens ziggo)! ziggo zegt dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij een externe bedrijf siers.
er zijn i ... Lees meer -
Feb 1, 2017 om 14:56
Op 14 nov 2016 heeft tele2 mij en toezegging gedaan van €5 korting op mijn abbonementkosten en de kosten van een leenstoestel. dit allemaal ivm de slechte verbinding die ik heb.
ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice daar werd mij telkens vertelt dat zijn nergens een vergoeding in hun systeem zien staan en dat ze mij niet verder kunnen helpen. weer heb ik contact ... Lees meer