o0
door o0danisha0o Feb 1, 2017 om 14:56
Computers & telefonie

Tele2 klacht

Op 14 nov 2016 heeft Tele2 mij en toezegging gedaan van €5 korting op mijn abbonementkosten en de kosten van een leenstoestel. Dit allemaal ivm de slechte verbinding die ik heb. 

Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice daar werd mij telkens vertelt dat zijn nergens een vergoeding in hun systeem zien staan en dat ze mij niet verder kunnen helpen. Weer heb ik contact met hun opgenomen met de verzoek een oplossing te vinden, al die tijd heb ik nog steeds super slechte verbinding. Na afloop van het gesprek gaf een medewerker aan dat ik voor de zoveelstekeren een klacht moest indienen en dat ervanuit het hoofdkantoor wel contact met mij zou worden genomen.  Dit is toen niet gedaan en heb ik alsnog weer contact op genomen met een medewerker, zoals altijd moest ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen. Die medewerker wist niet hoe het allemaal in zijn werk ging en heeft een collega om hulp gevraagd zij vertelde mij dat ik de email waar de toezegging in stond dat ik dat samen met een brief moest opsturen en voordat dat allemaal in werking werd gezet ging daar wel 4 weken overheen.

inmiddels is het 22 dec en heb ik mijn telefoon ter reparatie via een relatie bv (dynafix)van hun opgestuurd echter werd mij vertelt dat het 1 a 2 weken zou duren tot op heden kan niemand van de klantenservice mij vertellen waar mijn telefoon is en ik moest zelf maar gaan mailen met hun.

Op 07-01 was ik langs de winkel gegaan waar ik mijn toestel heb afgeven ik vroeg aan een medewerker als die kon kijken hoever de reparatie is toen gaf een medewerker aan dat die dat niet kon zien en dat ik moest wachten tot dat er en bericht naar me verstuurt word. 

ik heb op 20 jan 17 een klacht in gediend dit allemaal via de post omdat het zo moest!! En het is vandaag 01-02 en ik heb geen idee hoelang zij nog nodig hebben om mijn toestel te repareren. 

Ik heb tot de dag van vandaag nooit en vergoeding van hun ontvangen en mijn toestel is spoorloos!!

Nu weer contact gehad met Tele2 en zoals altijd ik moet zelf maar contact op nemen met dynafix na lang zeuren toch een telefoonnummer gekregen van hun. 
Net contact gehad met dynafix en die geven aan dat zij mijn toestel op 09-01 al hebben opgestuurd naar de winkel en zij hebben niks van hun laten horen! Want mevrouw u moet wachten op een bericht van ons! 
Ik ben hier zo pissed over hoe ik behandelt ben!!!

 
Wat kan ik verder nog doen om gehoord te worden?!? Help


539 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 1, 2017 om 15:23
11523 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo OOdanishaoo , 

mijn toestel op 09-01 al hebben opgestuurd naar de winkel 

Ga naar de winkel , het lijkt mij dan toch dat uw telefoon na 1 maand dan in de winkel moet zijn .

Of plaatst uw klacht op het forum van Tele 2 , hier reageren moderators , klik op de rode regels .

https://forum.tele2.nl/ 

Klacht indienen bij consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/contact

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 2, 2017 om 16:58
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Vrij simpel wat u moet doen (meer al had moeten doen), doe een ingebrekestelling en beëindig daarna het abonnment. Eventuele abonnementskosten vorder je terug.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Kn
Knipperbolletje - May 1, 2024 om 14:09
Geldzaken & recht

ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.

In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont.  Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de reger ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer