Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

o0
o0danisha0o - 01-02-2017 14:56:52
Computers & Telefonie

Tele2 klacht

Op 14 nov 2016 heeft tele2 mij en toezegging gedaan van €5 korting op mijn abbonementkosten en de kosten van een leenstoestel. dit allemaal ivm de slechte verbinding die ik heb. 

ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice daar werd mij telkens vertelt dat zijn nergens een vergoeding in hun systeem zien staan en dat ze mij niet verder kunnen helpen. weer heb ik contact met hun opgenomen met de verzoek een oplossing te vinden, al die tijd heb ik nog steeds super slechte verbinding. na afloop van het gesprek gaf een medewerker aan dat ik voor de zoveelstekeren een klacht moest indienen en dat ervanuit het hoofdkantoor wel contact met mij zou worden genomen.  dit is toen niet gedaan en heb ik alsnog weer contact op genomen met een medewerker, zoals altijd moest ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen. die medewerker wist niet hoe het allemaal in zijn werk ging en heeft een collega om hulp gevraagd zij vertelde mij dat ik de email waar de toezegging in stond dat ik dat samen met een brief moest opsturen en voordat dat allemaal in werking werd gezet ging daar wel 4 weken overheen.

inmiddels is het 22 dec en heb ik mijn telefoon ter reparatie via een relatie bv (dynafix)van hun opgestuurd echter werd mij vertelt dat het 1 a 2 weken zou duren tot op heden kan niemand van de klantenservice mij vertellen waar mijn telefoon is en ik moest zelf maar gaan mailen met hun.

op 07-01 was ik langs de winkel gegaan waar ik mijn toestel heb afgeven ik vroeg aan een medewerker als die kon kijken hoever de reparatie is toen gaf een medewerker aan dat die dat niet kon zien en dat ik moest wachten tot dat er en bericht naar me verstuurt word. 

ik heb op 20 jan 17 een klacht in gediend dit allemaal via de post omdat het zo moest!! en het is vandaag 01-02 en ik heb geen idee hoelang zij nog nodig hebben om mijn toestel te repareren. 

ik heb tot de dag van vandaag nooit en vergoeding van hun ontvangen en mijn toestel is spoorloos!!

nu weer contact gehad met tele2 en zoals altijd ik moet zelf maar contact op nemen met dynafix na lang zeuren toch een telefoonnummer gekregen van hun. 
net contact gehad met dynafix en die geven aan dat zij mijn toestel op 09-01 al hebben opgestuurd naar de winkel en zij hebben niks van hun laten horen! want mevrouw u moet wachten op een bericht van ons! 
ik ben hier zo pissed over hoe ik behandelt ben!!!

 
wat kan ik verder nog doen om gehoord te worden?!? help