duif2
door duif2 Mar 18, 2013 om 16:43
Vrije tijd & tuin

Contact Intratuin

Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met Intratuin over een klacht.
Bij de winkel schiet ik niets op, heb 2 x via hun site een klachtenformelier gestuurd en 1 x een mail met de vraag om te reageren.
Maar noppes !!
Iemand enig idee hoe ik wel een reactie kan krijgen van Intratuin

6218 13 Rapporteer

jo
door jorisw - Mar 18, 2013 om 17:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even langsgaan?

Intratuin Nederland B.V.
Korenmolenlaan 3-a
3447GG
Woerden

duif2
door duif2 - Mar 18, 2013 om 17:30
371 Antwoorden / 116 Vragen

Te ver weg

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2013 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo duif2,

Stuur ze dan een brief.

duif2
door duif2 - Mar 18, 2013 om 18:20
371 Antwoorden / 116 Vragen

Een brief is een goed idee, daar had ik in dit digitale tijdperk niet zo aan gedacht.
Misschien is Intratuin inderdaad een uderwetse organisatie die je nog per brief kan benaderen.
Ik ga het proberen.

zoekster
door zoekster - Mar 18, 2013 om 19:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat is je klacht?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 18, 2013 om 19:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ga eens naar de bedrijsleider van de vestiging waar u de klacht over heeft, daar zal u als de klacht redelijk is best geholpen worden.

duif2
door duif2 - Mar 18, 2013 om 19:07
371 Antwoorden / 116 Vragen

@valerius
Dat had ik al geschreven "bij de winkel schiet ik niets op"
Daar was ik natuurlijk als eerste naar toe gegaan.

@zoekster
Nu is mijn grootste klacht dat ze niet reageren

zoekster
door zoekster - Mar 18, 2013 om 19:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dan zou ik toch beginnen met bellen naar het hoofdkantoor. Krijg je in ieder geval antwoord.

jo
door jorisw - Mar 18, 2013 om 21:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

BTW: Intratuin is een franchiseformule. Het hoofdkantoor is dus niet per definitie "de baas" van de vestiging waar je een probleem mee hebt (ik weet niet hoeveel vrijheid een franchisenemer heeft bij Intratuin). Of ze wat kunnen doen kan dus afhangen van de aard van het probleem.

it
door itn - Mar 25, 2013 om 16:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste duif2,

Allereerst onze excuses. Wij betreuren de ontstane situatie. Kunt u uw klacht en uw gegevens doorsturen naar info@intratuin.nl? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt,

Intratuin Nederland

duif2
door duif2 - Mar 25, 2013 om 17:35
371 Antwoorden / 116 Vragen

Bedankt ITN, maar daar had ik zelf al een mail naar toegestuurd.
Na de 2 e mail heb ik een reactie gehad, op mijn antwoord daarop echter niets meer gehoord.

tijger1
door tijger1 - Mar 25, 2013 om 17:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@duif2

Ik zou het nog maar een keer doen en dan ook verwijzen naar het topic hier. Dan heeft het wellicht wat meer effect.

it
door itn - Mar 26, 2013 om 16:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag Duif2,

Wij willen u graag verder helpen. Hiervoor hebben wij wel uw naam (en telefoonnummer) nodig. Aan de hand daarvan kunnen wij in ons systeem de correspondentie achterhalen. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken dit te mailen naar info@intratuin.nl.

Vriendelijke groet,

Intratuin Nederland