hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 14:13
Vrije tijd & tuin

Elke bezoek aan dit forum inloggen

wanneer ik een vraag wil beantwoorden moet ik inloggen maar als ik mijn gebruikersnaam en ww invul zegt het dat het verkeerd is na ressetten van de gegevens en weer uitlog en weer in doet hij hetzelfde ook het onthouden niet ?

3144 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 12, 2017 om 14:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al die vraagtekens hoeven niet. Dan vult u blijkbaar steeds de verkeerde gegevens in.

Maar u hebt nu toch een vraag kunnen stellen, dus u bent ingelogd.:-)

aurora1
door aurora1 - Jul 12, 2017 om 14:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het gaat toch al goed sinds mei?
Niet de juiste gegevens ingevuld?
1  Vraagteken is echt genoeg (lees daarvoor de spelregels)

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 14:20
20 Antwoorden / 5 Vragen

zoals ik zeg steeds 100% de juiste gegevens  en ja omdat de pc aanblijft en ongelogt blijft anders moet weer ressetten

tenormin
door tenormin - Jul 12, 2017 om 14:20
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Kan best zijn dat u per ongeluk uitlogt, iedere keer. M.a.w. het profiel zit nogal dicht bij het gele pijltje en dan: floep bent u eruit. Maar dat uw wachtwoord dan verkeerd is, dat moet u toch zelf doen, foutje maken. Maar zoals @tijger1 al schrijft: U bent nu weer binnen, dus welkom maar weer.
Okay, u bent er van overtuigd dat u het 100% goed doet, lees ik net. Dan zou ik het niet weten.

hansje klein
door hansje klein - Jul 12, 2017 om 14:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Recht boven dan maar niet meer 'uitloggen' ...

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 14:23
20 Antwoorden / 5 Vragen

beste tenormin bij uitschakelen pc wordt je automatische uitgelogt bij in schakelen pc gaat de hele operatie weer opnieuw behalve als de pc nooit meer afgezet wordt

tijger1
door tijger1 - Jul 12, 2017 om 14:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien hebt u wel ingesteld dat bij afsluiten van de computer de cookies gewist worden, dan moet u iedere keer inloggen.

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 14:29
20 Antwoorden / 5 Vragen

tijger1 zou kunnen dadelijk ff goed zetten na proberen en nee werkt niet sterker nog bij ressetten gebruikersnaam of email vul ik de gebruikersnaam in wordt ik niet herkend wel email

tenormin
door tenormin - Jul 12, 2017 om 14:41
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@huubk68,
Ik schakel iedere avond mijn PC uit. Bij aanzetten de volgende ochtend geen enkel probleem, blijf gewoon ingelogd. Dus misschien staat uw instelling fout 'afgericht'.

tijger1
door tijger1 - Jul 12, 2017 om 14:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat bent u dan steeds aan het "resetten"? En u staat hier toch met uw gebruikersnaam? En u hebt op 8 juli toch ook een vraag gesteld en daar op gereageerd?

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 14:56
20 Antwoorden / 5 Vragen

tijger1 na de juiste voor 100% zeker de juiste gebruikersnaam en ww ingevult te hebben reset ik het ww en gebruik ik gewoon dezelfde weer dan blijft die ingelogt tot ik hem afzet maar bij het bezoeken moet ik de ww weer ressetten tot hij weer afgesloten word bij vlogende bezoek begin ik weer opnieuw bij andere sites geen problemen ?

me
door mein33 - Jul 12, 2017 om 15:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@huubk68,

Klik op 'inloggen'.
Vul gebruikersnaam in.
Vul wachtwoord in.
'Onthoud mijn gegevens' moet aangevinkt staan.
Inloggen.

Klaar voor gebruik.
Als u klaar bent en de site wilt verlaten dan het rode kruisjesvakje r.boven aanklikken, maar vooral niet uitloggen en u bent bij uw volgende bezoek weer direct ingelogd.
Na eventueel cookies etc. verwijderen moet u wel opnieuw inloggen.

Begrijp niet wat u met resetten bedoeld ?

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 15:11
20 Antwoorden / 5 Vragen

hallo mein33   zo word het ook allemaal  gedaan heb zelfs nagekeken bij wachtwoorden en formulieren van chrome maar daar staat kassa niet bij dus iets gaat daar fout hij zou er dan onder bij moeten staan dat het nooit opgeslagen word dan hoefde je het maar te verwijderen maar daar staat niks dus alles zou gewoon goed moeten zijn heb alles naar afgegoogeld huh nieuw woord

me
door mein33 Jul 12, 2017 om 15:19
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U beantwoord niet mijn vraag : begrijp niet wat u met resetten bedoeld.

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 15:21
20 Antwoorden / 5 Vragen

wanneer je gegevens niet werkt vraag je nieuw ww aan dan vul ik die oude gewoon weer in maar ook dat haalt niks uit want dan moet ik die keer erop weer opnieuw aanvragen

marita5
door marita5 - Jul 12, 2017 om 15:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Huub68 ,

Ik gebruik Google Chrome , heb dit probleem niet .
Heeft u bij Google Chrome , instellingen op automatisch aanvullen op aan staan ?

Klik rechtsbovenaan op de 3 puntjes , klik links in de lijst op de 3 streepjes , klik op geavanceerd , kies wachtwoord en formulieren
Instellingen automatisch aanvullen moet op aan staan .
Wachtwoorden beheren , moet ook op aan staan , daaronder staat automatisch inloggen zet dit ook op aan .

Volg dan de stappen van @mein33 ,  u krijgt dan rechtsbovenaan de melding wilt u dat uw inloggevens worden opgeslagen , kies ja .

Ik klik gewoon op uitloggen , de volgende keer klik ik op inloggen en staan mijn gegevens al ingevuld . succes .

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 15:50
20 Antwoorden / 5 Vragen

ja alles zoals je zegt heb inmiddels weer het ww reset zo ben ik weer ingelogt

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 15:52
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ik begrijp niet waarom u steeds uw ww reset . dit is nergens voor nodig .

costnix
door costnix Jul 12, 2017 om 16:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@maritas: Het resetten van het wachtwoord zou wel eens het probleem veroorzaken bij de TS

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 18:06
20 Antwoorden / 5 Vragen

hoezo bij TS (wat is dat)   en resetten ww is gewoon de allereerste ww die ik hiervoor gebruikte

edrick3
door edrick3 Jul 12, 2017 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS betekent TopicStarter en dat ben jij (huubkE68) dus.

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 19:21
20 Antwoorden / 5 Vragen

oke weer wat geleert thnx

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 19:24
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@huubk68 , is uw gebruikersnaam nu wel goed , zonder e ?

aurora1
door aurora1 - Jul 12, 2017 om 17:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat bedoelt u met resetten? Welke handeling bedoelt u daarmee?

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 18:05
20 Antwoorden / 5 Vragen

gebruikersnaam invullen dan ww invullen  dan enter uw inloggegevens zijn niet juist. ww ressetten mail klik op link voor reset ww nieuw ww invullen dan logt men in wanneer pc, laptop etc afsluit moet men de volgende keer weer de handelingen doen gebruikersnaam invullen dan ww invullen  dan enter uw inloggegevens zijn niet juist. ww ressetten mail klik op link voor reset ww nieuw ww invullen etc etc etc etc bij iedere bezoek deze site enja ook andere pc ingelogt gewoon hetzelfde als hierboven ?????

aurora1
door aurora1 Jul 12, 2017 om 18:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Na gegevens invullen (gebruikdersnaam gevogld door wachtwoord in het volgende hokje) moet u toch op "inloggen" klikken of tikken en niet op enter klikken/tikken?

hu
door huubk68 - Jul 12, 2017 om 18:15
20 Antwoorden / 5 Vragen

alles opgelost probleem gevonden met dank  aan huubk68

DOOR MARITA5 - 12 JUL. 2017 OM 15:29
4065 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hallo Huub68 ,   die schreef dit  mijn gebruikersnaam verkeerd na alles te hebben vergeleken zag ik in mijn profiel HUUBK68  normaal moet dit HUUBKE68 met een e
zo zie je maar weer website had het goed uw gegevens niet goed het zijn de kleine lettertjes die het hem doen volgende keer rustig lezen

test gelukt kan weer gewoon uitloggen en inloggen
iedereen bedankt

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 18:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Zo ziet u maar weer , u bent niet de enige die een fout maakt , ik schreef uw gebruikersnaam ook verkeerd .

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 19:20
20 Antwoorden / 5 Vragen

huh ja zeker wou eerst reageren en meteen zag ik het geluk bij een ongeluk whahah

edrick3
door edrick3 - Jul 12, 2017 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi, weer een probleempje de wereld uit. Bedankt voor het terugmelden.

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 18:21
20 Antwoorden / 5 Vragen

graag gedaan is immers kleine moeite

edrick3
door edrick3 Jul 12, 2017 om 19:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klopt, maar helaas .... zien we dit TE weinig.

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 19:22
20 Antwoorden / 5 Vragen

begrijp het helemaal

aurora1
door aurora1 - Jul 12, 2017 om 18:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is dan gelukkig ook weer opgelost. Dank voor het melden.

hu
door huubk68 Jul 12, 2017 om 19:22
20 Antwoorden / 5 Vragen

geen dank jullie bedankt