picone
door picone Sep 28, 2011 om 18:52
Vrije tijd & tuin

Grove blunder Micro Gids

Grove blunder Micro Gids,

In verband met de "Nationale Burendag", kreeg mijn moeder deze week een aanbod van de Micro Gids in de brievenbus, een gratis nummer dat is niet verkeerd zult u zeggen.

Echter de geadresseerde is de vorige bewoonster, die reeds in 2000 is OVERLEDEN!

Micro Gids u moet zich schamen!

772 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 28, 2011 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Microgids is van de KRO, daar moet je je beklag doen.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 28, 2011 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

picone schreef op woensdag 28 sep 2011, 18:52: Echter de geadresseerde is de vorige bewoonster, die reeds in 2000 is OVERLEDEN!
Micro Gids u moet zich schamen!

En Wie zegt dat ze dat weten, kan gewoon opgezegd zijn zonder reden overlijden.......
en gaan ze nu oud klanten (lijst nog) keer iets leuks sturen.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2011 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dat ding ook gekregen, maar nog nooit een abonnement of lidmaatschap van de KRO gehad. Ze hebben dus ergens een oud adressenbestand gekocht.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 28, 2011 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op woensdag 28 sep 2011, 21:42: Ze hebben dus ergens een oud adressenbestand gekocht.
Vladja

Dan is het helemaal niet vreemd als die niet `up to date ` zou zijn...........

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 05:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de KRO gids ontvangen, toch wat luxer dan de microgids:-) In het verre verleden ooit een proefabo gehad.

Ja ja, de omroepen hebben geld nodig, dan maar mensen stalken met hun gidsen. 3/4 van de Nederlander gebruikt de EPG, zeker nog niet doorgedrongen tot de omroepen.

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 06:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, nou, wat een grove blunder zeg...tjonge jonge jonge...

Dat de KRO na 11 jaar nog steeds aan je denkt...:-O

Ik zou er hartelijk om hebben gelachen! Sorry hóór!

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 07:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zou m.i. alleen vervelend zijn als familieleden nog op dat adres wonen.

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vader krijgt soms nog post voor mijn moeder die in 2005 overleed.
Vaak bedelbrieven van goede doelen.

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op donderdag 29 sep 2011, 11:17: Mijn vader krijgt soms nog post voor mijn moeder die in 2005 overleed.
Vaak bedelbrieven van goede doelen.

Even een melding doen bij postfilter in het overledenen register om post voor uw overleden moeder te blokkeren.
klik hier

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 29 sep 2011, 11:21:
Even een melding doen bij postfilter in het overledenen register om post voor uw overleden moeder te blokkeren.
klik hier

Bedankt voor de tip.

ve
door verwijderd - Sep 29, 2011 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inmiddels de gratis gids MIKRO GIDS, ik schreef Micro Gids :) met een verklaring van retourzending aan de afzender retour gestuurd. Waarschijnlijk is dat wel genoeg.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2011 om 02:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze gaan inderdaad dan bij MiKROgids dan over lijken!