fr
door freddie buiting Apr 16, 2017 om 09:15
Vrije tijd & tuin

Hoe brand ik een cd op yutube

wat moet ik doen om muziek te branden op cd vanyutube

1505 9 Rapporteer

fr
door freddie buiting - Apr 16, 2017 om 09:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

marco bosata live in gelderdom

fr
door freddie buiting - Apr 16, 2017 om 09:18
2 Antwoorden / 1 Vragen

marco bosato

marita5
door marita5 - Apr 16, 2017 om 09:22
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Freddie Buiting ,

Bekijk eens dit filmpje , klik op de rode regel .

https://www.youtube.com/watch?v=3DTcUiCt_Dg

newmikey
door newmikey - Apr 16, 2017 om 10:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

Een computerforum opzoeken?

ficus
door ficus - Apr 16, 2017 om 19:42
147 Antwoorden / 2 Vragen

Wat is er mis met het kopen van een cd?

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 17, 2017 om 00:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Buiten het feit dat muziek opgenomen van YouTube voor geen meter klinkt vanwege de slechte kwaliteit, is dit ook nog eens illegaal.
Maar goed u heeft al tips gehad hoe u het kunt doen maar verwacht er niet teveel van.
Daarnaast duurt het concert langer als de duur van een CD, dus moet u dan al 2 of 3 cd's gaan maken.
Dit knippen van de muziek gaat u niet lukken als u deze simpele vraag hier al stelt.
Ik zou de dvd gewoon kopen, in de opruiming op diverse sites.

fr
door frans56 - Apr 17, 2017 om 08:10
230 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo
Zelf een CD branden??  Dan moet U eerst die opname op uw computer zien te krijgen.  En zoals hier ook al eerder vermeld. Op een CD past maximaal 74 minuten.  Mocht dat allemaal Ok zijn, en u brand zelf uw CD. Dan komt het volgende probleem.  Mijn ervaring met zelf gebrande CD's is
ZEER slecht.  Een aantal jaren geleden deed ik dat ook. Met als resultaat:  Op maar 1 van mijn 2 CD spelers deden die het goed. danwel op de ene, dan wel op de andere. Of ze stoppen halverwege een nummer. Of, als ze al werken doen ze het na 3 maanden helemaal niet meer. Terwijl een CD uit de winkel nooit problemen geeft.  Nee ik ben genezen van dat zelf branden.  Hier komen alleen nog maar originele CD in huis, die geven nooit problemen.  Wat zegt U duur???  In sommige kringloop winkels hebben ze ook CD's of op een plaatselijke garage verkoop. of op de komende braderie op koningsdag.  Dat zijn mijn favoriete plaatsen om mijn verzameling goedkoop uit te breiden.

macfreak
door macfreak - Apr 17, 2017 om 11:24
11 Antwoorden / Vragen

http://1337x.to/torrent/257031/Marco-Borsato-Dromen-durven-Leven-PAL-DVD9-Ned-gespr-NLT-Release/ .

Dit wordt dan wel een DVD.

Of zet het op een USB-stick en steek hem achter in je TV. Mocht de film niet automatisch beginnen druk dan (bij Samsung) op de AUX knop van je afstandsbediening van je TV en zet hem op USB.

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2017 om 11:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zes euro op Marktplaats.

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 17, 2017 om 11:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Das een paasbeste aanbiedingen:-)

diumenge
door diumenge Apr 17, 2017 om 11:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Daar ga je niet voor branden ;-).