ra
door racle Mar 6, 2007 om 10:58
Vrije tijd & tuin

Kaartjes voor de Wiz via AH

Al een week probeer ik kaartjes te boeken voor de Wiz via het telefoonnr. dat op de vouchers staat. Helaas lukt het me niet en krijg ik iedere keer een bandje met " er zijn meer dan 5 wachtende voor u, probeer het op een later tijdstip nog eens". Na eerst een uitgebreid verhaal aangehoord te hebben. Dus kassa !!!!!!

De telefoonkosten lopen op deze manier aardig op en is de 50% korting zo lanzamerhand in rook op gegaan.

Hebben meer mensen deze ervaring ?

Inmiddels heb ik ook mailtjes naar de klantenservice van AH en TopTicket line gestuurd maar helaas nog geen antwoord ontvangen.

't Zou handig zijn als je ook via de website van TopTicket line zou kunnen boeken. Desnoods verhogen ze dan de reserveringskosten. Dat zou veel ergenis besparen.

842 8 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Mar 6, 2007 om 13:38
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Racle,

Je kunt wel via de site boeken, kijk maar op Topticketline. Hier kun je de vouchercode gewoon invullen.

Mvgr - B

yo
door yol67 - Mar 6, 2007 om 16:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt via de ah site naar de site van top ticket line en dan eerste rang kaarten boeken.Je kunt als het niet lukt met bellen naar de klantenservice van albert heijn bellen, 0800-0305(gratis).Ik heb van hun een ander telefoonnummer gekregen en daarheen gebeld en die hebben er voor gezord dat ik werd teruggebeld door top ticket line en zo heb ik kaarten besteld.Het is een leuke actie maar weer ontzettend slecht georganiseerd.

brynnar
door brynnar - Mar 6, 2007 om 16:42
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Yol67,

Bij nadere bestudering van de site, blijkt dat je online inderdaad alleen eerste rang kunt bestellen. Mijn eerder antwoord is derhalve slechts ten dele relevant, waarvoor mijn excuses.

Wellicht is het mogelijk om het telefoonnummer hier te plaatsen?

Mvgr - B

ra
door racle - Mar 6, 2007 om 19:02
11 Antwoorden / 4 Vragen

OK, bedankt. Het enige nadeel is wel dat je 3 data's op moet geven.

Zo te zien hebben ze maar een paar stoelen per voorstelling voor de AH aktie. Als je via de website van topticket line wil boeken zijn andere data wel mogelijk.

yo
door yol67 - Mar 7, 2007 om 12:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je al naar de klantenservice gebeld? Het telefoonnummer dat ik heb gebeld weet ik niet meer maar het was het telefoonnummer van Joop v/d Ende theaterptoducties, bij albert heijn weten ze dat nummer.

succes

ra
door racle - Mar 7, 2007 om 13:25
11 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb gisteravond de kaartjes besteld via de topticket line zoals hierboven door is gegeven.

Ik heb nog geen telefoontje gehad van de topticketline dat 1 van de 3 data's niet lukt, dus ik neem aan dat het nu in orde komt.

Nog bedankt voor het advies en ik zal het zeker aan anderen doorgeven.

fe
door femmie1987 - Oct 3, 2007 om 00:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

met deze actie was het mogelijk om via de site te boeken.

De ah had een aantal plaatsen opgekocht, wat een flink aantal was, en ja...bij dit soort acties geldt..op is op. Daar is niets aan te doen.

Het is eigenlijk heel goed van de albert heijn dat ze deze actie nog verlengd hebben.

ra
door racle - Oct 3, 2007 om 09:49
11 Antwoorden / 4 Vragen

Dank voor je wat late reactie. Dit alles speelde in maart dus logisch dat er nu geen kaartjes meer zijn ;-)

Volgens mij is zelfs de voorstelling ook inmiddels gestopt.