Kaartjes voor de Wiz via AH
Al een week probeer ik kaartjes te boeken voor de Wiz via het telefoonnr. dat op de vouchers staat. Helaas lukt het me niet en krijg ik iedere keer een bandje met " er zijn meer dan 5 wachtende voor u, probeer het op een later tijdstip nog eens". Na eerst een uitgebreid verhaal aangehoord te hebben. Dus kassa !!!!!!
De telefoonkosten lopen op deze manier aardig op en is de 50% korting zo lanzamerhand in rook op gegaan.
Hebben meer mensen deze ervaring ?
Inmiddels heb ik ook mailtjes naar de klantenservice van AH en TopTicket line gestuurd maar helaas nog geen antwoord ontvangen.
't Zou handig zijn als je ook via de website van TopTicket line zou kunnen boeken. Desnoods verhogen ze dan de reserveringskosten. Dat zou veel ergenis besparen.
Beste Racle,
Je kunt wel via de site boeken, kijk maar op Topticketline. Hier kun je de vouchercode gewoon invullen.
Je kunt via de ah site naar de site van top ticket line en dan eerste rang kaarten boeken.Je kunt als het niet lukt met bellen naar de klantenservice van albert heijn bellen, 0800-0305(gratis).Ik heb van hun een ander telefoonnummer gekregen en daarheen gebeld en die hebben er voor gezord dat ik werd teruggebeld door top ticket line en zo heb ik kaarten besteld.Het is een leuke actie maar weer ontzettend slecht georganiseerd.
@ Yol67,
Bij nadere bestudering van de site, blijkt dat je online inderdaad alleen eerste rang kunt bestellen. Mijn eerder antwoord is derhalve slechts ten dele relevant, waarvoor mijn excuses.
Wellicht is het mogelijk om het telefoonnummer hier te plaatsen?
Mvgr - B
OK, bedankt. Het enige nadeel is wel dat je 3 data's op moet geven.
Zo te zien hebben ze maar een paar stoelen per voorstelling voor de AH aktie. Als je via de website van topticket line wil boeken zijn andere data wel mogelijk.
Heb je al naar de klantenservice gebeld? Het telefoonnummer dat ik heb gebeld weet ik niet meer maar het was het telefoonnummer van Joop v/d Ende theaterptoducties, bij albert heijn weten ze dat nummer.
succes
Ik heb gisteravond de kaartjes besteld via de topticket line zoals hierboven door is gegeven.
Ik heb nog geen telefoontje gehad van de topticketline dat 1 van de 3 data's niet lukt, dus ik neem aan dat het nu in orde komt.
Nog bedankt voor het advies en ik zal het zeker aan anderen doorgeven.
met deze actie was het mogelijk om via de site te boeken.
De ah had een aantal plaatsen opgekocht, wat een flink aantal was, en ja...bij dit soort acties geldt..op is op. Daar is niets aan te doen.
Het is eigenlijk heel goed van de albert heijn dat ze deze actie nog verlengd hebben.
Dank voor je wat late reactie. Dit alles speelde in maart dus logisch dat er nu geen kaartjes meer zijn ;-)
Volgens mij is zelfs de voorstelling ook inmiddels gestopt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer