door 30marg Jun 27, 2007 om 14:37
Vrije tijd & tuin

Nordic walking

Grappig, zeg.

30marg.

217 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is grappig ?

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

marg30 a. u behoeft niet apart te ondertekenen, u behoeft helemaal niet te ondertekenen en daarmee zijn uw latere "postings"dubbelpost. Stacey verwijst naar uw oorspronkelijke vraag.

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja

Nordic Walking......... ook in Nieuwendam zie ik ze tegenwoordig.  Een beetje vreemd soort mensen die op het oog eerder bezig zijn met een poging anderen de ogen uit te steken met hun stokken van 70 euro en een fanatieke leidster die de rest van het groepje als een generaal loopt te commanderen.

Dus inderdaad, hardstikke lachwekkend!
Wat moet je in godsnaam met stokken als je een van die mooie NIVON-wandelroutes gaat lopen?

Hé, wel eens gehoord van het Pieterspad?
Kijk dan ook eens naar de sit van Vroege Vogels meent deze

Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is voor het geval we weer een nieuwe ijstijd krijgen......

<script type="text/javascript">