si
door sibarta Jan 15, 2009 om 16:48
Vrije tijd & tuin

Samsung DVD VP-DC161.

Wie heeft 'n Samsung DVD VP-DC161 camcorder en zou voor mij 2 schijfjes kunnen afsluiten om ze daarna te kunnen afspelen.
Had bovenstaande camera en die is defect gegaan voordat ik de schijfjes heb afgesloten en zijn daardoor nu niet afspeelbaar.
Of heeft iemand een ander idee om ze bruikbaar te kunnen maken?

bij voorbaat dank
Gerard.

312 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 16, 2009 om 10:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Als het een `gewone`dvd`betreft kun je hem dan niet afsluiten via een brandprogramma op de pc ?

si
door sibarta - Jan 16, 2009 om 10:06
2 Antwoorden / 4 Vragen

Nee dat lukt juist niet, hij herkend het schijfje niet.

Gerard

stacey
door stacey - Jan 16, 2009 om 10:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Dan zou ik kijken of je hem goedkoop 2e hands nog kunt krijgen, anders Overal je advertentie/vraag plaatsten bv winkels,gratis nieuwsblaadje, markplaats, forums En even informeren bij een FotoVakhandel of ze je wellicht kunnen helpen.

Succes,

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 16, 2009 om 12:03
16950 Antwoorden / 202 Vragen

Ik vrees met grote vrees dat uw schijfjes in ieder geval de inhoud ervan verloren is. Voor alle zekerheid: lopp toch eens binnen bij een speciaalzaak die deze camcorder verkoopt/verkocht. Mogelijk heeft men daar nog een idee.