ki
door kittyb106 Nov 20, 2012 om 14:34
Vrije tijd & tuin

Slechte service Bol.com

Ik heb 2 cursusboeken besteld bij Bol.com op 10.11.2012. De levertjid was 5 tot 7 dagen.
Ik heb op 16.11.2012 gebeld met de klantenservice wanneer ik de boeken kan verwachten, want ik ben inmiddels met de cursus gestart. Ik kreeg te horen dat de verzenddatum (21.11.2012) ook meteen de leverdatum zou zijn.

Ik kreeg vandaag (20.11.2012) het bericht dat de boeken verzonden zouden worden en dus ook vandaag geleverd zouden worden. Een paar uur erna kreeg ik een mailtje dat er 1 boek niet geleverd kon worden en dat de te verwachte zenddatum nu 27.11.2012 is.

Ik heb toen de klantenservice gebeld met de vraag waarom dit mij niet is verteld op 16.11.2012 (ze maken mij niet wijs dat ze het toch nog niet wisten). Het antwoord was dat zodra zij het weten, dat ze dit doorgeven aan de klant.

Ik vroeg toen ook of ze voor mij konden nagaan of de verzend datum nu echt 27.11.2012 wordt en dat ik niet weer moet wachten. Het antwoord was 'daar gaan een paar dagen overheen want we moeten de leverancier bellen en dat doet weer een andere afdeling. Zij communiceren het terug naar ons en wij weer naar de klant (hoezo efficient)'. 'U kunt natuurlijk ook het boek annuleren en ergens anders het boek bestellen'.
Wat is dat nu voor service? Zijn er meer van dit soort ervaringen?

771 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Nov 20, 2012 om 17:49
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Nou, als zij er gezien hun werkwijze onzeker over zijn of ze het boek wel volgens uw wensen kunnen leveren dan komen ze u vriendelijkerwijs met een alternatief aardig tegemoet. Tenzij u een ontevreden intonatie had, maar ook dan is het alternatief dat zij bieden een reële optie.

bobmalooga
door bobmalooga - Nov 21, 2012 om 08:46
229 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ik bestel alleen nog maar zaken bij BOL die ze op korte termijn kunnen leveren, mijn ervaring is dat waneer er een langere levertijd is vermeld je uiteindelijk bericht krijgt dat het product helemaal niet geleverd kan worden. En dan moet je het vaak na enkele weken toch ergens anders bestellen en opnieuw gaan afwachten.

redfloor
door redfloor - Nov 21, 2012 om 15:11
166 Antwoorden / 21 Vragen
0

Probleem is waarschijnlijk dat Bol.com het product alleen op de website heeft staan, maar niet in huis heeft. Zodra jij het boek bestelt stuurt Bol een bericht naar de distributeur. Die plaatst op zijn beurt een bestelling bij uitgever. Die gaat dan kijken of het op voorraad is en stuurt het boek op naar de distributeur, die het weer naar Bol stuurt. Als iedereen gelijk handelt zal het boek met een dag of 3 bij Bol zijn, maar als de uitgever het druk heeft en de bestelling even laat liggen heb je zo een aanzienlijke vertraging. Daarom kan Bol niet zeggen hoe lang het precies gaat duren.

wo
door wolkie - Nov 21, 2012 om 15:30
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik snap uw klacht niet zo goed. Ze informeren u keurig en u weet nou eenmaal dat dat kan gebeuren bij internetbestellingen. Voortaan maar weer gewoon in de winkel kopen?? Ik vind dit echt zeuren.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 21, 2012 om 17:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je kunt het gewoon zelf annuleren, neem aan dat je in dit geval ook niet vooruit hoefde te betalen, hoef je ook niet lang op je centjes te wachten kun je het direct ergens anders bestellen.

Heb het zelfde nu ook met 'n DVD die ze, nog steeds, niet op voorraad hebben (wil je ook eens het origineel netjes kopen), ondertussen uiteraard al lang getimkuikt, maar twijfel nog of ik hem zal annuleren..

Overigens in het verleden met 'n garantie afhandeling de "service" van bol.com ervaren, zal er nooit dan ook niet snel meer iets kopen (elektronica sowieso uitgesloten), het is dat ik nu waardebonnen had/heb..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer