jo
door joshua2001 Apr 11, 2008 om 22:09
Vrije tijd & tuin

Ticketonline

had kaarten gekocht online en betaals via ideal en niet gekregen heb toen gebeld en ze zeiden we hebben ze niet verstuurd. nu wou ik mijn geld terug 40 euro maar dat doen ze niet ik had binnen 7 dagen moeten reageren . ben het er niet mee eens want ik heb gebeld en toen was het te laat heb nogmaals gebeld met rachele haag maar volgens de voorwaarden ben je gewoon je geld kwijt.


wat een oplichters


wat kan je hier aan doen


ticketonline.nl


postbus 12850


1100AW Amsterdam


kvk amsterdam 34.09.96.30

449 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Apr 11, 2008 om 22:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Lijkt me niet helemaal kloppen, volgens de algemene voorwaarden zou je binnen 7 dagen moeten reageren als je niets ontvangen hebt dus daar zit je dan fout, maar dit probleem zou dan ontstaan door zoekraken door de ptt en het zou niet te wijten moeten zijn aan het `gewoon`helemaal niet verzenden van kaarten door het ticketburo......


Als ze zelf doodleuk zeggen dat ze niets verstuurd hebben dan hebben ze niet voldaan aan de dienst waarvoor je betaald hebt........Ik zou ze in gebreke stellen en het geld terug eisen voor het niet verlenen van de betaalde dienst.


Succes,

pb
door pbierman - Apr 30, 2008 om 12:35
31 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lijkt me niet helemaal te kloppen.

Ik zou een aangetekende brief sturen waarin je stelt dat ze het volledige bedrag met onkosten voor telefoon en post binnen 5 dagen overgemaakt hebben.

Anders schakel je gewoon een incassoburo in. Er zijn buro's die werken tegen no cure-no pay.
Een goed buro is direct incasso te Arnhem. Vraag hen es om advies.! http://directincasso.nl/



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer