Ticketonline
had kaarten gekocht online en betaals via ideal en niet gekregen heb toen gebeld en ze zeiden we hebben ze niet verstuurd. nu wou ik mijn geld terug 40 euro maar dat doen ze niet ik had binnen 7 dagen moeten reageren . ben het er niet mee eens want ik heb gebeld en toen was het te laat heb nogmaals gebeld met rachele haag maar volgens de voorwaarden ben je gewoon je geld kwijt.
wat een oplichters
wat kan je hier aan doen
ticketonline.nl
postbus 12850
1100AW Amsterdam
kvk amsterdam 34.09.96.30
Hoi,
Lijkt me niet helemaal kloppen, volgens de algemene voorwaarden zou je binnen 7 dagen moeten reageren als je niets ontvangen hebt dus daar zit je dan fout, maar dit probleem zou dan ontstaan door zoekraken door de ptt en het zou niet te wijten moeten zijn aan het `gewoon`helemaal niet verzenden van kaarten door het ticketburo......
Als ze zelf doodleuk zeggen dat ze niets verstuurd hebben dan hebben ze niet voldaan aan de dienst waarvoor je betaald hebt........Ik zou ze in gebreke stellen en het geld terug eisen voor het niet verlenen van de betaalde dienst.
Succes,
Lijkt me niet helemaal te kloppen.
Ik zou een aangetekende brief sturen waarin je stelt dat ze het volledige bedrag met onkosten voor telefoon en post binnen 5 dagen overgemaakt hebben.
Anders schakel je gewoon een incassoburo in. Er zijn buro's die werken tegen no cure-no pay.
Een goed buro is direct incasso te Arnhem. Vraag hen es om advies.! http://directincasso.nl/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer