door wijkjes Jul 31, 2015 om 12:07
Vrije tijd & tuin

Vage webwinkel?

Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met de web shop van Coccinelle uit Borne? Heb bevestiging van bestelling en betaling binnen en zou binnen 24/48 uur door Postnl. worden bezorgd. [ dinsdag 28 juli besteld] maar hoor en zie verder niets. Heb paar keer gebeld maar nemen niet op. Ben ik te ongeduldig of klopt er iets niet. Dacht dat ik alles goed had nagekeken.

Tetje

4527 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je via google zoekt, geeft hij aan dat de winkel permanent gesloten is, dus dit lijkt mij geen goede
voortekenen

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier nog iets gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3839391/2015/01/28/Luxe-kindermodeketen-Coccinelle-failliet.dhtml

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Certificaat van Thuiswinkel waarborg is ingetrokken, dat zal zo z'n redenen hebben.

Ze zitten trouwens niet in Borne, maar in Rotterdam.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het 010 nummer wordt snel opgenomen ......... Heb paar keer gebeld maar nemen niet op.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel wat vreemde dingen. Het kvk nummer van de webwinkel is van Intertoys. Het adres is van 't Pakhuysje.

klik HIER

Banknummer is nog zonder IBAN.

De gewone winkel van Coccinelle zit op een ander adres in Borne.
Bakkerssteeg 2
7622 GX Borne

Ik zou er nog een mail aan wagen als ik u was. U zou misschien ook nog wat op facebook van Coccinelle kunnen zetten als u daar een account heeft.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:15: Het 010 nummer wordt snel opgenomen ......... Heb paar keer gebeld maar nemen niet op.

TS heeft natuurlijk het nummer van de website gebeld. Logisch!

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik u was zou ik eens met 't pakhuyske gaan bellen

Misschien kunnen zij u meer vertellen over hoe dit nu precies zit.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

aarie25 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:14: hier nog iets gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3839391/2015/01/28/Luxe-kindermodeketen-Coccinelle-failliet.dhtml

Dat is een MODEzaak.
TS heeft het over een SPEELGOEDzaak
Klik

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haal, ben hier druk mee bezig Pakhuyske heeft hier niets mee van doen maar zegt dat de winkel in Borne er weer is. Zodra zei weet waar precies neemt zij [ hopelijk] contact met mij op. Hou jullie op de hoogte,
Tetje

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

14peter schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:15: Certificaat van Thuiswinkel waarborg is ingetrokken, dat zal zo z'n redenen hebben.

Ze zitten trouwens niet in Borne, maar in Rotterdam.

Zie hierboven.
Klik
Permanent gesloten!

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb net met oude huurbaas contact gehad en ook hij zegt dat zij nu op de Bakkersteeg en Borne gewoon een winkel hebben, dus denk dat ik daar maar eens langs ga. Op goed geluk natuurlijk anders heb ik een leuk ritje gehad.

Tetje

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, update over Coccinelle. Zijn er vanmiddag naar toe gereden en kan jullie vertellen dat de winkel gewoon open is en nog bestaat. De eigenaren schrokken zich een hoedje. Zij hebben eerst in een ander pand gezeten [ die huurbaas heeft mij gebeld] en zijn om een totaal andere reden daar vertrokken dan wat mij die huurbaas vertelde [ volgens mij niet zo'n prettige man]. Zij vertelden mij dat het pakje onderweg was en heeft mij op haar tablet Postnl./tracking laten bekijken en inderdaad het was naar ons onderweg. Wat was nu het grootste probleem: ander pand, problemen met KPN om telefoon en internet aansluitingen, die werkte dus niet goed [ telefoon helemaal niet en internet maar half] daarom kreeg ik ook geen gehoor.
Hebben ons koffie en heerlijk schepijs [ verkopen zij ook] aangeboden omdat zij dit heel erg vonden en wij extra naar hen moesten komen. Het zijn 2 heel hard werkende mensen die proberen alles zo goed mogelijk te doen en zij wisten er totaal niets over dat de zaak failliet zou zijn. Eigenlijk wel raar! Al met al, toen wij thuis kwamen had de buurvrouw ons heel leuk ingepakte cadeau in ontvangst genomen van Postnl.
Bedankt voor het meedenken al vind ik het best moeilijk te bedenken dat door mijn actie misschien wel iets moois naar de haaien zou hebben kunnen gaan en dat verdienen deze mensen niet.

Tetje

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oké, storm in een glas water dus. Maar ze moeten wel hun zaakjes op orde maken, met het kvk nummer van Intertoys en een oud adres wek je geen vertrouwen.

Bedankt voor het terugmelden.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:59:
aarie25 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:14: hier nog iets gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3839391/2015/01/28/Luxe-kindermodeketen-Coccinelle-failliet.dhtml

Dat is een MODEzaak.
TS heeft het over een SPEELGOEDzaak
Klik

TS heeft het NIETover een speelgoedzaak....gewoon in verkeerd subtopic geplaatst......

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

robertel schreef op vrijdag 31 jul 2015, 19:37:
edrick3 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:59:
aarie25 schreef op vrijdag 31 jul 2015, 12:14: hier nog iets gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3839391/2015/01/28/Luxe-kindermodeketen-Coccinelle-failliet.dhtml

Dat is een MODEzaak.
TS heeft het over een SPEELGOEDzaak
Klik

TS heeft het NIETover een speelgoedzaak....gewoon in verkeerd subtopic geplaatst......

Doe niet zo eigenwijs. TS heeft het wel over een speelgoedzaak.
Klik even op de link van Edrick3 dan zie je het.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2015 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wijkjes,

Fijn voor je dat het opgelost is.

@robertel,

.....TS heeft het NIETover een speelgoedzaak.........
Klopt, maar kijk even achter Categorie en dan zie je dat het NIET over de modezaak gaat.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2015 om 09:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

DRIE DAGEN

en er is al een half boek geschreven over de vreselijk trage uitlevering.

Een werkdag moet verplicht 24 uur duren. Web-winkeltje-eigenaren hoeven niet te slapen.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2015 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

jugendstil schreef op zaterdag 1 aug 2015, 09:55: DRIE DAGEN

en er is al een half boek geschreven over de vreselijk trage uitlevering.

Een werkdag moet verplicht 24 uur duren. Web-winkeltje-eigenaren hoeven niet te slapen.

Stel je niet zo aan.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2015 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

fijn om te horen dat alles nu in orde is!

ve
door verwijderd - Aug 1, 2015 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op zaterdag 1 aug 2015, 10:43:
Stel je niet zo aan.

Op de derde dag van het proces hier al een circus op te tuigen is gewoon aanstellerij. Dat u vindt van niet is uw mening, ik heb een andere.

Het gaat niet over een spoedoperatie maar een stuk speelgoed te kopen.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2015 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Het verhaal van Tetje komt mij jammergenoeg heel bekend voor! Ik heb woensdag 30 september iets besteld wat na 1 a 2 dagen zou worden geleverd. Het is nu 7 oktober en nog niets gezien. Ik heb ze maandag gemaild, niets gehoord. Ik bel ze al vanaf maandag, geen gehoor.

Ik schrok toen ik bovenstaande las want dit is nu 2 maanden geleden, dan zou je denken dat ze hun website weleens hadden aangepast. In hun e-mail en op sommige plekken van de website staat namelijk nog steeds hun oude adres (Nieuwe Kerkstraat). Op 1 plek staat wel hun nieuwe adres (Bakkersteeg 2), maar het telefoonnr geeft geen gehoor. Ik ben niet van plan er naartoe te rijden dus ik heb zojuist gebeld met een winkelier in Borne die naast hun gevestigd is. Zij kon gelukkig bevestigen dat de speelgoedzaak nog steeds bestond en gaat vandaag een briefje brengen met daarop mijn telefoonnr en vraag. Ik hoop nu dus op respons! Ik houd jullie op de hoogte!

ve
door verwijderd - Oct 7, 2015 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo fgr79, heel erg slordig van die mensen dat zij de zaakjes nog steeds niet op orde hebben. Zijn volgens mij geen echte zakenmensen. Kijk er van op dat het zaakje nog bestaat. Hoop dat zij in ieder geval jou bellen en dat jij de spulletjes ontvangen zal.
Ben benieuwd en wacht het af!

Tetje

Fr
door Frankvanstrien - Dec 18, 2015 om 17:16
1 Antwoorden / Vragen

Heb ook dezelfde ervaring.
Eind november 2015 een bestelling geplaatst bij Cocinelle-Speelgoed.  Ik kreeg na enige tijd het bericht dat het product niet op voorraad was en of ik mijn IBAN nummer wilde terugmailen, dan zou het geld worden teruggestort.
Dat is er dus nooit van gekomen. Ik heb verschillende keren een mail teruggestuurd maar hier kwam geen reactie op. Als ik probeer contact op te nemen via het opgegeven telefoonnummer, wordt er niet opgenomen.