mi
door mika264 Sep 3, 2011 om 20:01
Vrije tijd & tuin

Veranderring van zenders ziggo

hallo
ik heb zins begin dit jaar digitale tv van ziggo met twee keuze pakketen
en nu veranderd ziggo de pakketen en ik krijg nu zenders die ik niet wil en de zenders die ik in één van de pakketen had heb ik nu niet meer ik baal hier nog al van
maar nu is de vraag kan ik hier wat aan boen
ik hoor het graag

1209 12 Rapporteer

birdies
door birdies - Sep 3, 2011 om 20:09
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Hier zijn al meerdere topics over. Gebruik de zoekfunctie bovenaan deze pagina.

Wat je er aan kunt doen: het uitgebreidste pakket nemen, daar zitten alle zenders in.

mi
door mika264 - Sep 3, 2011 om 20:14
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 3 sep 2011, 20:09]Hier zijn al meerdere topics over. Gebruik de zoekfunctie bovenaan deze pagina.

Wat je er aan kunt doen: het uitgebreidste pakket nemen, daar zitten alle zenders in.
ja dat kan ik ik betaal voor 1sep 6,95 voor het geen ik wel wilden zie
en na 1 sep betaal ik 8,00 voor zender die ik niet wil zien en de zenders die ik wel wilden zie zie ik un niet meer
en als ik dat wel wil zie moet ik 13,00 gaan betalen
ik vind dat ik opgelicht word

birdies
door birdies - Sep 3, 2011 om 20:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Met oplichten heeft het natuurlijk helemaal niks te maken! Aan jou de keuze: of bepaalde zenders missen of meer betalen. Of een andere provider zoeken.

Net als de supermarkt het recht heeft het assortiment te wijzigen, heeft Ziggo ook dit recht.

mi
door mika264 - Sep 3, 2011 om 20:19
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 3 sep 2011, 20:17]Met oplichten heeft het natuurlijk helemaal niks te maken! Aan jou de keuze: of bepaalde zenders missen of meer betalen. Of een andere provider zoeken.

Net als de supermarkt het recht heeft het assortiment te wijzigen, heeft Ziggo ook dit recht.
maar met de super heb ik geen kontrakt af gesloten voor een produkt

birdies
door birdies - Sep 3, 2011 om 22:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Oké dan ander voorbeeld: ook verzekeringen veranderen hun pakketten of alg. voorwaarden. Dan heeft de verzekeringnemer het recht de verzekering te beëindigen.

Ik zou zeggen: kijk even bij de andere topics hierover, anders wordt het een herhaling van alles wat hierover al geschreven is.

tdehond
door tdehond - Sep 4, 2011 om 07:53
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ vraagsteller
als u toch niet meer de zenders krijgt die u graag wilt hebben en er - net als ik - niets voor voelt om nog meer te betalen voor tv extra, dan kunt u het tv plus pakket laten stoppen. Dan betaalt u minder en krijgt u nog steeds niet de zenders die u eerst had.

mi
door mika264 - Sep 4, 2011 om 09:42
6 Antwoorden / 1 Vragen

ja dat ben ik ook van plan
en eigelijk ben ik van plan om het helemaal op te zeggen
want ziggo is niet zo goed koop meer voor het geen wat ze aan bieden

richard83
door richard83 - Sep 4, 2011 om 09:56
386 Antwoorden / 28 Vragen

Dat ziggo wat duurder is geworden dat klopt. We blijven gewoon nog bij Ziggo!

conny2
door conny2 - Sep 4, 2011 om 10:40
256 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zeg straks ook op, waarschijnlijk per 1 januari, dan kan ik met de feestdagen nog kijken. Het wordt veel te duur voor het aantal zenders dat je krijgt.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 4, 2011 om 16:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=conny2 schreef op zondag 4 sep 2011, 10:40]Ik zeg straks ook op, waarschijnlijk per 1 januari, dan kan ik met de feestdagen nog kijken. Het wordt veel te duur voor het aantal zenders dat je krijgt. U heeft toch een zenderlijst ontvangen zoals iedereen? Als er niets bij zit bij de zenders die u nu heeft dab neemt u toch standaard.

mastag
door mastag - Sep 4, 2011 om 17:03
955 Antwoorden / 19 Vragen

Ik zeg ook, allemaal opzeggen en dan lekker naar Canal Digitaal gaan (ook niet goedkoop plus dure (twin) tuner aanschaffen en net als ziggo 1 kastje per tv)
Of fijn naar Digitenne gaan, weinig zenders in matige kwaliteit, zonde van je mooie tv.
Of via adsl je tv gaan kijken, hopen dat de kids niets downloaden tijdens je favoriete serei want dan hapert het beeld als, ook geen HD bij deze variant.
Kortom Ziggo doet veel bieden voor een redelijk bedrag. Dat er van de 200 zenders een paar zitten die je graag had willen ebben zal voor iedere klant anders zijn.
Ik hoef geen Duitsers en geen BBC doe mij maar 10 muziekzenders, een ander wil sport, weer een ander wetenschap. Je kunt het gewoon nooit goed doen.
Maar van oplichting is toch echt geen spraken.

@ Conny, met de feestdagen zit ik gezellig met de familie bij elkaar, heerlijk eten, spelletjes doen, gewoon ouderwets gezellig. Veel plezier met je tv tijdens deze dagen.

Mastag

mi
door mika264 - Sep 5, 2011 om 21:37
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mastag schreef op zondag 4 sep 2011, 17:03]Ik zeg ook, allemaal opzeggen en dan lekker naar Canal Digitaal gaan (ook niet goedkoop plus dure (twin) tuner aanschaffen en net als ziggo 1 kastje per tv)
Of fijn naar Digitenne gaan, weinig zenders in matige kwaliteit, zonde van je mooie tv.
Of via adsl je tv gaan kijken, hopen dat de kids niets downloaden tijdens je favoriete serei want dan hapert het beeld als, ook geen HD bij deze variant.
Kortom Ziggo doet veel bieden voor een redelijk bedrag. Dat er van de 200 zenders een paar zitten die je graag had willen ebben zal voor iedere klant anders zijn.
Ik hoef geen Duitsers en geen BBC doe mij maar 10 muziekzenders, een ander wil sport, weer een ander wetenschap. Je kunt het gewoon nooit goed doen.
Maar van oplichting is toch echt geen spraken.

@ Conny, met de feestdagen zit ik gezellig met de familie bij elkaar, heerlijk eten, spelletjes doen, gewoon ouderwets gezellig. Veel plezier met je tv tijdens deze dagen.

Mastag

ik hoef ook niet alle zenders en dat was zo mooi aan de pakketen het geen wat je niet wilde zien hoefde je niet te nemen en nu moet ik alles nemen voor het geen ik wel wil zie
plus dat ik een contract had voor twee zender pakketen en als ik een contract af sluit mag ik het ook niet zo maar veranderen
plus dat ik nu meer betaal voor zenders die ik niet wil en de zenders die ik in een van de pakketen had heb ik nu niet meer
ik vind dit WEL oplichting
en wat die zenders voor de kinderen betreft daar zit ik helemaal niet op te wachten als mensen die wel willen dan nemen ze maar in een pakket
maar val mij er niet lastig mee