ak
door akeuwen Apr 14, 2012 om 18:27
Vrije tijd & tuin

Waar kan ik een fotocollage laten maken als verjaardagscadeau voor mijn vriend?

Mijn vriend wordt 18 en we zijn twee jaren samen. We hebben heel veel foto's en ik wil graag een collage van foto's en gedichten voor hem maken.

7303 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 14, 2012 om 18:37
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Je kunt ze zelf(s) on line maken. www.pctipvandedag.nl/favorieten-website-tips/404-or
sorry dat ik geen link kan maken. Veel geluk samen.

pino123
door pino123 - Apr 14, 2012 om 21:17
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Er is een diversiteit van dit soort sites. Meestal houdt het in dat je op je computer software moet installeren. Hierdoor kan je thuis op de computer middels de software zo'n collage maken, daarna stuur je deze middels internet naar een internetwinkel die daarna de collage maakt.

Meestal kan je gedichten middels teksten toevoegen aan je collage. Persoonlijk vind ik de software van Hema erg prettig werken. De foto's kan je gemakkelijk op de computer selecteren, ook kan je de foto's gemakkelijk aanpassen in het programma. Toch blijft het iets wat je onder de knie krijgt door het te doen.

Daarnaast kan je bij Hema kiezen om ze op te halen in een filiaal, of thuis te laten sturen.

diumenge
door diumenge - Apr 14, 2012 om 21:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien heb je wat aan Photovisi? link

abarth
door abarth - Apr 15, 2012 om 00:05
845 Antwoorden / 19 Vragen

Koop een lijst, fotolijm en een vel papier. Zelf gemaakt is veel leuker

ra
door ravobel - Apr 15, 2012 om 09:39
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook al eens fotocollages laten afdrukken en cadeau gegeven. In de software van Printing-1 zitten sjablonen voor collages. Je kunt de afzonderlijke foto's ook bewerken met het gratis tool: http://printing-1.nl/poster/

jo
door jorisw - Apr 15, 2012 om 11:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 15 apr 2012, 00:05]Koop een lijst, fotolijm en een vel papier. Zelf gemaakt is veel leuker

Zelf gemaakt VIND JIJ veel leuker. Een mooie gemaakte collage zou ik nog wel een de muur hangen, maar knip en plak werk is natuurlijk leuk om te krijgen, maar zou bij mij gewoon in een kast belanden. Oftewel: smaken verschillen.

abarth
door abarth - Apr 15, 2012 om 19:02
845 Antwoorden / 19 Vragen

Joris,

Klopt maar mensen kopen tegenwoordig meer ipv zelf nog ergens moeite voor te doen.

een kwestie van wachten voordat je je kinderen geld mee naar school geeft zodat ze iets leuks voor moeder of vaderdag kunnen kopen/

pa
door pampie - Apr 16, 2012 om 12:59
23 Antwoorden / 2 Vragen

Ik begrijp dat je wel zelf de collage wilt maken, dan kun je daarna bij een Kopiewinkel er een kopie op fotopapier van laten maken.
Zet 'm op en veel geluk!

mickie
door mickie - Apr 16, 2012 om 13:02
111 Antwoorden / 33 Vragen

Wat denk je, dat je computer zélf een collage maakt? Daar zit best nog veel werk -en dus moeite- in hoor!

=abarth schreef op zondag 15 apr 2012, 19:02: Joris,

Klopt maar mensen kopen tegenwoordig meer ipv zelf nog ergens moeite voor te doen.

een kwestie van wachten voordat je je kinderen geld mee naar school geeft zodat ze iets leuks voor moeder of vaderdag kunnen kopen/

as
door assacourt - Apr 21, 2012 om 19:31
2 Antwoorden / 0 Vragen

Verschillende fotowebsites bieden postercollages, die in sommige gevallen worden uitgevoerd door grote fotolabs als CEWE, Fuji, Memopix of MyPhotobook. Lees de fotopostertest voor meer informatie over de kwaliteit van posters.

va
door varalia - May 2, 2012 om 20:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Een fotocollage is een mooi en persoonlijk cadeau. Je kunt er meer eigen ideeën in kwijt dan in een foto of gewone poster. Een fotocollage maken is heel eenvoudig. Verschillende fotoaanbieders bieden dit als standaardoptie, zoals http://FotoInsight.nl/ op hun website. Het enige wat je nodig hebt is je foto's plus eventuele ideeën voor teksten.